Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Viktória

2022. augusztus 04. - Sandakutya

Már megint nyomul rám ez a nő. Pfuj, de utálom. :D

Tényleg puncimágnes az egyenruha. Vagyis a kissé olajos mercis kezeslábas is. Hívjuk kantáros nadrágnak. Ha nagy meleg van, polót se veszek alá. Nem vagyok egy kigyúrt állat, de a fiatal húsra sok nő ott felejti a szemét.
Rossz vagyok. Apropó rosszaság!

Viki megint hívogat. Nem mondja ki, ráutal csak, hogy benne lenne, de nekem meg általában nem üres az ágyam, és egy nem férjes, fiatalabb lány kívánatosabb falat, mint ő. Legalábbis ami a nyűglődést jelenti. Percre pontosan minden randit megbeszélni, aztán néha közbe is jön valami..., áh. Nem mindig van kedvem hozzá.

Azért néha felhívom én is, ha unatkozom. Mint a múltkor.
- Halló! - veszi fel nagysokára.
- Aludtál? - kérdezem délután háromkor.
- Öhm, neem. Mi újság?
- Mond meg te, hogy vagy....
Bla-bla szokásos, unalmas szöveg, nem is tudom miért hívtam, lerázom a francba, hallom, hogy valami van. Nem akar beszélni velem? Mire kiböki, mi a szitu.
Hát a drága, épp masztizott otthon egyedül az ágyon, és rólam fantáziált. Hogy húzzam a faszomra, de cuki!

Jól van, lehet, hogy kap majd még egy esélyt. Végül is, én sem vagyok fából.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1217807887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása