Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Te hülye vagy Niki!

2022. augusztus 14. - Sandakutya

- Barátságos hangod van, szerintem nem lesz baj - súgta Niki a telefonba.
- Ugyanezt érzem veled kapcsolatban én is. Kicsit félek, hogy beléd fogok szeretni!
- Hahaha - csilingelt a hangja.
- Azt nem ajánlom. Nem járnál jól vele.
Vagy "velem"? Vajon hogy értette?

Okos ez a lány. A randira - vagy inkább munkamegbeszélésre - szerződést hozott. Szépen lepapíroztunk mindent. A barátnője hamarosan jön, mint ügyvédbojtár hitelesíti, vagy legalábbis átnézi, és az egyik példányt magánál tartja. 
Aztán, ha hazavittem a lányt, Nikit, lejelentkezik a barátnőnél telefonon, hogy minden rendben. Majd másnap is egyszer. Aztán legközelebb, ha letelt az egy hét.
Ügyes, és körültekintő. Mondjuk egy profitól ez sem mentené meg, de szerencsére az emberrablás és a kényszer prostitúció nem az én asztalom.
Bár, ha azt nézzük "minden amit akarok, meg kell hogy tegyen nekem", azért ez elég tág fogalom.

Megérkeztünk. Kiszáll, körülnéz. Elsütök egy "Mátol ez az aranykalickád!" poént, aztán megbánom, de ő nem ijed meg. Érdeklődően körbetekint, és indul be a házba.
Kizárok, beengedem. Szó nélkül körbesétál, majdnem mindenhova benyit. Nem tudom mit keres. Rácsokat? Kínzóeszközöket?
- Rendben. Felhívom Julit - jelenti ki, és a telefont a füléhez tartja.
Julit? Panna volt még a neve egy órával ezelőtt. Szóval ez is kamu. Nem számít.
Bájos csevegésnek vagyok fültanúja.
- Hidd már el, hogy minden rendben lesz!
...
- Dehogyis! Mondtam már, ...
...
- Meg ne próbáld! Mondtam már, hogy rendesnek tűnik. Na szia!
Még hallok egy "Te hülye vagy Niki!"-t. Hát igen. Lehet, hogy én is lehülyézném, ha egy barátom, aki ilyen jó csaj (vagy nem mondtam, hogy az?) ilyen hülyeséget találna ki.
- Akkor maradsz? - kérdezem mosolyogva, és tálcán hozok két pohár málnaszörpöt.
- Vizet kértem! - méltatlankodik Niki.
- Megiszod! Maradsz? - újra vigyor.
- Naná! - most már ő is teli szájjal vigyorog.
Többször nem kínoztam ilyennel, mindig vizet kért, azt kapott, de most azért megitattam vele, hogy lássam, betartja-e a saját szabályait. Nem csalódtam benne.

Ez nagyon jó buli lesz!

Megpróbálok minden nap írni. Egy hét szabit vettem ki. Ma még a nulladik nap van, bár már ketyeg a 168 óra.
Ma még hagyom, hogy jól érezze magát. Meg is mondtam neki. Kicsit tévézett, és most gépel ő is. Gondolom az élményeket veri be. És persze a barátnő is látja az írást, lájv, felhőben, vagy mi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7117798917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása