Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Vakrandi

2022. augusztus 27. - Sandakutya

- Tök jópofa csaj, meglátod!
Albi és a felesége elhívtak társasozni. Ez vajon mit jelent? Monopoly? Vagy Sárkányos, kalandjáték azzal a furcsa kockával? Mi ez a hülyeség? Mi inni szoktunk, nem társasozni!
Állítólag lesz valami szabad bula is, Anna talán. Juj, de várom. Ja, nem.

Éééés, nem csalódtam. Mármint Albiban. Mert hogy a nőben igen. Úgy tudtam!
Azért hívják az ilyet vakrandinak, mert, ha vak lennék, akkor lehet, hogy szívesen megismerném a nőt. De így...
Mindegy, pia van, majd jól érzem magam.
Beindul a játék. Activity, vagy Tabu. Mi is a különbség? Mindegy.
Hát! Fogalmazzunk úgy, hogy nem a csaj a legélesebb kés a fiókban. Mutatok neki egy ujjat, és hat és fél perc kell neki, mire kiböki: "Ujj?". Lángelme! Az első két percben, csak "nem tudom, hát, nem tudom" ezeket ismételte.
Lassan nem is lehet kínosabb. Aztán kiderül, de.
11-kor a sokadik kör után elköszönök, mennem kell. Neki is.
- Ne menjetek haza, itt elfértek mindketten! A dolgozó szobában fel van fújva a vendég kanapé!
Juj, de jól hangzik. Egy nagy matracon ketten. Hagyom magam rábeszélni.

Na jó, aludjunk. Nem kívánom a csajt. 
Aztán egy óra forgolódás után (szuper ez az "ágy", ki kéne baxni!), a csaj nekem nyomja a fenekét. Nem véletlen.
Úgysem tudok aludni, el kezdem simogatni.
Kissé testes lány, de elég sokat ittam. Ekkora dzsumbujt életemben nem láttam, vagyis éreztem. Csak kézzel közelítek. Egy ujj, kettő, még mindig fér. Sóhajtozik a csaj, nagyon élvezi. Mind az öt bement. Sőt.
Csuklóig engedte, hogy beletoljam a kezem. Kétszer elélvezett. Legalább ebben jó. 
Ez eléggé felhúzott, szóval kezdek rámászni, azt mondja "Ne, a puncimba ne!". Én nem vagyok válogatós, elkezdtem a túlsó bejáratot tágítani. Nem volt túl nehéz. Kentem egy kis levet is előlről, volt bőven. Jó alaposan kikormoltam, és aludni tértünk.

Reggel nagyon gyorsan akartam felejteni.
A kávét sem vártam meg, mikor kiléptem az ajtón, visszafordultam, és Albinak mutattam, ahogy átvágom a torkát.
Majd valamikor felhívom, és megbeszéljük. Régi sulis jóbarát, de azért, na.
Ennél jobbakat találok bármikor.
De legalább megvan a heti jó cselekedetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr917809513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása