Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Angi

2022. szeptember 13. - Sandakutya

Hosszú fekete haja legtöbbször copfba kötve, hatalmas, formás mellein valami feszülős egyberuha. Bármit vesz fel, jól áll neki. A festett köröm és a tetkó nem tetszik nekem, de hát senki sem tökéletes.
Megint magához intett. Szerintem ez valami hatalmi dolog nála. Igazi domina.
Magamtól csuktam be az ajtót.
- Te komolyan levetkőztettél és úgy dugtál az ágyba? Azt tudod, hogy ezért fel is jelenthetlek? Ez szexuális zaklatás! - eskü láttam egy pici mosolyt bujkálni a szája szélén.
- Angika! - csak ketten voltunk, és a múltkori után, nyugodtan szólíthattam így. Mások előtt Angélának hívom.
- Láttad te a Zaklatást Demi Moore-ral? Ajánlom. Házi feladat. Benne a kulcsmondat:
"A zaklatás hatalmi kérdés. Mikor volt nekem hatalmam valaha is?".
Amúgy meg nem dugtalak. Sem ágyban, se máshol. Ahhoz túl... ittas voltál. Befáradtál magadtól az ágyba, én csak jó fej voltam, és megszabadítottalak a kényelmetlen ruháidtól. Tehetek én róla, hogy nem hordasz bugyit?
Itt esküszöm tényleg elpirult. Pedig volt bugyi is, nem tom miért nem emlékszik rá.
- És amúgy sötét volt, lekapcsolt villanynál és becsukott szemmel csináltam.
Francokat! Nagyon nem. Majdnem sírtam, olyan szép volt amit láttam. Megfordult a fejemben, hogy a szoba biztos be van kamerázva, szóval betakartam és gyorsan leléptem. Reggel eszembe jutott, ki az a hülye, aki a hálószobáját bekamerázza?
Mindegy is. A tisztességtelenség leghalványabb látszatát is kerülni akartam. Arra majd ráérünk józanul, ha már könyörög nekem: "Tomi, dugj már meg!". Hmm, de várom már!
- Amúgy nem sok szépet láttál volna. Folyton dolgozom a súlyproblémámon.
- Angi, te most viccelsz? Petivel van rólatok egy közös kép. Olyan szép vagy rajta, majdnem elájultam mikor megláttam!
- Köszi, de folyton fogyózok.
- Nem érdekel! JÓ, NŐ, VAGY! - tagoltam neki lassan.
- Fogadd el, ez van! - erősítettem meg, kissé indulatosan.
Hálásan mosolygott a bókomon. 

Aztán ma megint.
- Helló Főni!
- Gyere csak Tomi! Beszélgessünk!
Lassan rendszert csinál belőle, hogy valami ürüggyel behív magához. Ha becsukatja az ajtót, akkor nem munka. Privát dolog. Szerintem már másnak is lejött. Most is intett a fejével az ajtó irányába.
- Neked Tomika!
- Miért, olyan öregnek nézel? - kezdte az incselkedést.
- Nem, hanem, mert az hívhat így, akit szeretek!
- Mert szeretsz? - kérdezi vigyorogva.
- Igaz szerelemmel! - kacsintok rá.
- Hülye! Szóval, mi van veled?
- Jól vagyok, látom te is. Nagyon jól nézel ki!
- Ó, ne is mond, fogynom kéne!
- Jaj, hagyd már ezt a hülyeséget, állati jó alakod van! Legszívesebben egész nap csak bámulnálak. - kezdem a szokásos udvarlást.
- És miért nem teszed? Hmm? - és kihúzza magát a forgószékben, a hatalmas mellei majd szétrepesztik a mindenhol feszülő testhezálló cuccát.
- Szabad azt nekem? Mégis csak a felettesem vagy! Atyaég de jól nézel ki! 
- Ha tudnád mennyit kell ezért szenvednem! Nézd meg, két leszorító van rajtam! - és húzza fel a blúzát. Várom, hogy elérjünk a cicikhez, de pont a célvonal előtt megáll.
- Azta! Mutasd csak! Még egyszer, feljebb!
- Te! Tomi! - hangja már halkabb, kissé fátyolos lett.
- Igen Angi? Mit csinálsz ma este?
- Ágybabújok! Mint minden este.
- Igen? És kivel?
- Az egyik szerelővel.
- Igazi mázlista lehet.
És olvad a nő, már nem is folytatja, csak pirul, néz a szemembe és mosolyog.
- Mit akarsz te tőlem? Hmm?
Súgja nekem, a kissé mélyes hangján.
- Mindent, amit engedsz. És egy kicsit azt is, amit nem! - suttogtam neki vissza. Had izguljon fel. Jó vele játszani.

Elviszem vacsorázni. Remélem ez nem lesz hiba.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3317802563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása