Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Megállok az ajtaja előtt

2022. szeptember 19. - Sandakutya

Kettőt kopogok.

Nyitja az ajtót, közben beszél: "..ázi Ilona! Üdvözlöm! Az ingatlannal kapcsolatban hívom...".
A telefont a fülére szorítja, kitárja az ajtót, és a másik kezével beint.
Milyen Ilona? Nem hallottam. Tuti, hogy Klárinak nem ez volt a keresztneve. Hanem... Nem emlékszem. Jó pár éve ismertem meg, de valahogy sosem volt szükségünk vezeték nevekre. Volt, hogy hetekig a nevemet se mondta. Úgy hívott: "Ráérsz?".

Ilike közben a szobába sétál, önálló vagyok, bezárom az ajtót magam mögött.
Beszél: "... három szoba az alsó szinten, kettő pedig...".
Lehet, hogy házat ad el, vagy ő az ingatlanos? Sosem kérdeztem, mit dolgozik. Kényszeredett vigyorral várok a soromra, mikor lesz már vége a beszélgetésnek, amikor is ő, a mobilt a vállával a füléhez szorítva (közben "ühüm, igen..."), szépen a miniszoknyája alól, lehúzza a bugyiját. A szék ülőkéjére teríti. Hoppá! Itt várnak engem!
Aztán visszaveszi a telefont a kezébe, egyik lábát felteszi az ágyra, és a puncijára mutat nekem. Vajon mit vár? Közelebb lépek, elkezdem a cipzárom lehúzni, de ő a hajamba túr, és lenyomja a fejem. Itt kérem nyalni kell!
Finom illata van a nagyon rövid punciszőrének. Nem parfüm, hanem.. Ez most fürdött? Nyalás közben azon gondolkozom, vajon Klárival beszél? Mármint Klári kamuból a vevő/eladó, és csak a kedvemért eljátsszák, hogy üzletelés alatt megcsinálhatom Ilit? Hallom a másik felet. Ez inkább pasi. Sőt, egy öregebb. Akkor ez igazi. Na kíváncsi leszek, hogy fog élvezni beszélgetés közben, ha alaposan kinyalom! Belehúzok. Nyalom, puszilom, falom a csajt, a csiklóját, a salátaleveleket, és néha jó mélyen be is tolom a nyelvem, szerencsére ismerem kicsit, és az apró visszajelzésekből tudom, ha jó helyen járok. Egyszer csak leengedi a telefont, nyögdécsel, jajgat és remegni kezd. A fejem úgy szorítja punciba, hogy majdnem nem kapok levegőt. De kibírom. Imádom, ha élvez.
Lógnak a kezei, egyikben a telefon, liheg a csaj, nem is értem, hogy nem esett még össze.
Suttogom neki: "És a telefon?".
- Azt kinyomtam, amikor élvezni kezdtem. Majd visszahívom, hogy nem volt térerő. - ezt még csukott szemmel mondja, és mosolyog. Nagyon jól érzi magát.

Ekkor megcsörren a mobil. Átváltozik a nő. Szeme kipattan, nyomja a zöld gombot, és beszélni kezd. Lábát leteszi, elindul a bugyiért. Ugyanaz a műsor, mint az előbb, csak most visszafelé. Telefon vállal szorítva, bugyi felhúz. Ajtóhoz sétál. Kinyitja és int. Azt jelenti, kifelé! Gondolkozom rajta, hogy megsértődjek-e, vagy inkább megdugjam? Egyiket se választom. Úgyse volt kedvem feljönni, és ez így volt kerek. Nekem is jól esett. Mosolyogva megyek ki, és kifelé egy cuppanóst nyomok a pofijára. Nem is érti. Meg kellett volna sértődnöm. Majd biztos kibeszélnek Klárival.

Ja, mert Klárival az van, hogy feljár hozzám. Kefélgetünk, mint régen. Beszélgetünk is, jól múlatjuk az időt. A palija megvan, néha elgondolkozik rajta, hogy velem talán szívesen bevállalná a hármast, hogy a pasinak is legyen öröme, míg lát minket dugni. Ez a vágya. Hát köszi, nekem nem ez. Egyelőre.
Amúgy Ilikét is ő szervezte vissza, a múltkori hisztis sértődés után. Állítólag gyerekkorukban azzal szívatta Ilit, hogy olyan ronda, hogy csak vödörrel a fején fogják elvenni. Na én meg beletrafáltam. Ili azt hitte, mi kibeszéltük ezt a "poént" a háta mögött. Pedig nem. Akkor még. Így aztán Klári "visszakönyörögte" a tesóját, az ágyamba. Na nem szó szerint, de én így értelmeztem.
- Ma nyolckor otthon lesz Ili. Nyiss rá, nem lesz rajta ruha!
Így. Hát, kérték már meg szebben is a kezem, de nem vagyok válogatós. Amit ma betömhetsz, ne halaszd holnapra.

Aznap tényleg meztelen volt. Nem kellett magyarázkodnom. Állt az ablaknál "mit sem sejtve", én meg hátulról a függönyön keresztül nyomtam az ablaknak. Bíztam benne, hogy csukva van, volt már ebből baleset. Persze a függönyt mosnia kellett, bocsi! És akkor nekem is jó volt, nem csak nyalatta magát.

Szóval nekem úgy tűnik, Klári szerint, ha neki két palija van, akkor lehet nekem is két nőm. Úgyis családban marad. Mondjuk én nem mondtam, hogy nem találkozok közben másokkal is, ő meg nem kérdezte. Amúgy sincs kerek-perec megbeszélve minden. Ha nem őszinte, vessen magára. Szerintem a "ha nem tudom nem fáj" játékot játssza. Nekem így is jó. Lényeg, hogy a Vattai lányokat dughatom.

Ez az! Így hívták őket a suliban. Akkor lehet, hogy Ili férjnél van?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3217811761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása