Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Bugyi

2022. szeptember 26. - Sandakutya

- Még egyszer kérdezem, kié ez a bugyi?
Erre nem nagyon van jó válasz.

Tegnap este csak úgy felugrott hozzám. Nem is szólt előre, pedig szokott.
Klári feldúlt volt. Mondanám, hogy érthető, de nem az, mert tudja, hogy a húgát is dugom. Az most mellékes, hogy ez nem a hugié. Kétlem, hogy tudná Ilike milyen bugyikat hord. Nem együtt laknak. Szerintem hetek óta nem is találkoztak. Bár, így belegondolva, Ilinek nincs ilyen szexi csipkés fekete bugyija. Ő a nagyibugyit szereti, vagy a normált kis virágokkal, kinyúlva, mosógéptől megrágicskázva. De ezt Kláriska nem tudhatja. Akkor hívom így, ha haragszom rá, utálja.
És különben is! Ő az, aki egy másik pasival is ágyba bújik, többször, mint velem! Szóval semmi joga itt kérdőre vonni.
Ez csapda! Ki akar rúgni? Ez is színészkedik? Miért nem lehet a szemembe mondani?

Nem hagyta abba. Keresztkérdéseket tett fel, felemelte a hangját, faggatott. Annyira megdöbbentett, hogy csak vigyorogtam és semmi kedvem nem volt védekezni. Miért is kéne? Vagy hazudjak? De minek?

Egy darabig összetörve(?) ült az ágyam szélén, majd szó nélkül elviharzott.
Ugyan már! Láttam én már ilyet!

De legalább dugás után találta meg. Kár lett volna kihagyni ezt a huszonegy perces gyönyört!
Amúgy meg, minek turkál a szennyesemben? És ha az enyém?

Délután azért kiakadtam. Ez felnyomott Ilinek is? Reggel óta nem tudom felhívni. 

Picsa!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr917814941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása