Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Helyzet

2022. október 08. - Sandakutya

Tegnap feljött Angi.
Nem láttam még ilyen jókedvűnek. Azt mondta, megivott pár pohár bort. Kicsit dülöngélt is. Később megtudtam, kocsival jött. Bazmeg! A cégnél majd lebaszom! Ne szórakozzon már, annyi idióta van az utakon, nekem is van anyám, nem kell, hogy valami barom piás elüsse!
Mondjuk én nem régóta vezetek. Kocsim sincs, néha kölcsönzök egy zöldet. Míg nem volt jogsim, sokan kérdezték: "Akkor hogy viszed próbaútra a kocsit?" Komolyan? A parkolóban? Vagy ha muszáj, az ügyfél fordul vele. Vagy a többi léhűtő a műhelyben. Én másban vagyok jó!

Szóval bekopogott. Azt mondta, tíz perce állt az ajtóban és hallgatta, ahogy zuhanyzom. Szívesen kivárta, a tiszta faszt jobban szereti. Mondjuk ezt megértem. Bár, neki is jobb lett volna, ha tusol. Olyan seggszaga volt amikor hátulról dugtam, meg is kellett forgatnom többször. Aztán beütött a whisky, gondolom, vagy megszoktuk egymást, mert egy idő után, már nem éreztem.

Amúgy nagyon tehetséges.
Beengedtem és amíg harapni kezdte a szám, egyik kezével a farkam húzkodta, a másikkal a mogyoróimat markolászta. Egész megjött a kedvem a dologhoz. Mondjuk, amúgy sem mondtam volna nemet.

A szobában, mielőtt elkezdte levenni a ruháit, az erős lámpafényben megláttam, hogy őszül a haja töve. Upsz! Az a gyönyörű fekete lobonc amit imádok, csak festett? Lesza.
Próbáltam felhúzkodni a ruhát rajta, hogy kibújjon, de egyedül nem ment, a farkamat, meg úgy rángatta, mint a motolla. Már majdnem fájt! Lefogtam a kezét, és megkértem, bújjon már ki a göncökből, hogy szépen megbaszhassam.
Ekkor jött a legjobb rész. Ahogy a fején át felhúzta a feszülős cuccot, természetesen nem volt bugyi rajta megint, és kezdett kirajzolódni a gyönyörű... valaga!
Ez nem popsi, nem fenék, ez hatalmas, gyönyörű, formás, mint két túl méretes félbevágott görögdinnye! Imádom a valagát! Imádok belegyúrni, széthúzni, és bedugni mindenféle dolgokat, mindenféle lyukakba.
Meztelenül hozzám simult. Melltartó se volt rajta. Ez direkt ide készült!
Annyira jó, hogy minden ilyen nagy rajta! A nagy csöcsöket lehet cibálni, szopogatni.
Ha igazán beleharapok a nyakába, összecsuklik a nő, és szinte érzem, ahogy lassan csurizni kezd, és a váladéka csorog le a combján.
Élvezet gyönyört okozni ennek a nőnek!
Az se érdekel, ha a farkamnak nem olyan jó a punciban, de ahogy reagál minden érintésemre, minden mozdulatomra, megéri!
Neki elhiszem, hogy ha jól felhúzom, attól képes lenne elélvezni, hogy szophatja a farkam. Olyan élvezettel teszi, ízleli, játszik vele és harapdálás közben mosolyog, hogy elvesztem az eszem tőle!
Élvezet nyalni a húsos, fazon igazított punciját. A kilógó saláta levelek látványától bármelyik pillanatban instant merevedés van nálam. A csiklója hívógatóan emelkedik ki, ha kezd felizgulni: "Ide tessék nyalni!".
És az íze! Mint a legtisztább forrás vízé! 
Az első nyelvcsapások értéktelenek. Csak előkészítik a terepet. Aztán ahogy jutalmazok mindent, amit találok azon a tájon, lefetyelek, szívogatok, Angi "Hmmm" hangokkal adja tudtomra, ez jó neki. Egyre többször és egyre hangosabban hallom. Aztán abbamarad, és elkezd egy kissé halk vinnyogássá alakulni, ami egyre gyorsabban és hangosabban tudatja velem, jó úton járok. Nagyjából olyan tájt, mikor kezd zsibbadni a nyelvem és lassítanom kell, valahol megindul belőle a remegés, kiáltozós, sikongatás. Hosszan elnyújtottan élvez el. Ilyenkor csak lusta nyelvcsapásokkal szabad az utolsó lihegéseket is kisajtolni belőle.
És ezután jön a jutalmam. Úgy tíz másodperc pihenő után, turbó nyelvcsapásokkal gerjesztem a csiklóját újra. Nagyon hamar kész lesz. Pár sikongatás és le is cseng. Rövid, de intenzív orgazmus. Kivárok, had pihenjen kicsit, majd újra. Imádom, hogy engedi! Nem akar leállítani, újra és újra akarja!
Tizenhat a rekordunk. Nem hiszem, hogy ő tudja. Biztos nem számolta. Én is a negyedik után kezdtem el számolni, kíváncsi voltam meddig megy. A tizenötödiknél, már lefogott, hogy "Nem bírom tovább!". Én azért még egyet kinyaltam belőle. Aztán töcskölni kezdtem, a puha, nedves, forró, megdagadt puncit. 
Filmen láttam már narkóst, ahogy "repül". A szemei fennakadva. Olyannak láttam Angit. Folyamatos élvezésben volt. Nem orgazmus, hanem annál egy hajszállal lejjebb lévő szinten szárnyalás. Nem fáradt, nem ment tönkre a puncija. Egyszer beleélveztem, aztán lassan folytattam, a második ugyanolyan jó volt.
Akkor dőltem mellé az ágyba, és hallgattam, ahogy a fülembe súgja "Szeretlek!". 
Szerencsére tudom, ez az a szó, aminél nem nagyon van kifejezőbb ilyen helyzetben, és nem azt jelenti, hogy "Veled akarom leélni az életem!", hanem inkább olyasmit, hogy "ez kurva jó volt, köszönöm, hogy ilyen gyönyörhöz juttattál, máskor is basszunk egy ilyet, kurva boldog és hálás vagyok neked" és ilyenek.
Éjjel megébredt és még egyszer a farkamhoz dörgölte a punciját. Én pedig önkéntelenül is ellentartottam, és beletoltam az ágaskodó farkam. Gyorsan megcsináltam. Hamar visszaaludtunk, mondjuk ő horkolt, mint atom, de érdekes módon nem zavart.

Hogy is definiálhatnánk, mi a jó dugás? Mi alapján tudnám eldönteni, hogy Klárival, Ilivel, vagy Angival jobb a szex?
Lehetetlen!
Mindig azzal, aki ott van!

Amúgy valamikor éjfél tájt, a nagy reszelés közben rám írt Szandra: "Felhívathatlak?".
Ugyan minek? Mondjam neki, hogy most épp három nőt dugok - mondjuk Klárit egy ideje nem láttam - , és hallgassam meg, milyen bánatos az élete? Meg hogy legyünk újra barátok? Hagyjál már! Én a barátaimat sörözni akarom vinni, nem haza, dugni! Hagyom lógva.

Mire reggel felébredtem, Angi lelépett. Ügyes ez a lány!
Csak feküdtem és újra felidéztem a hatalmas kannákat. De hátránya is van a sárgadinnye méretű gömböknek. Azt mondja 10 éve nem feküdt hason, pedig úgy szeret aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4317814975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása