Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ééééés, nem jön

2022. október 18. - Sandakutya

Az irodában ült, ügyfél volt nála. Biztos izgalmas megbeszélés lehetett, mert közben írt nekem sms-t: "Ne haragudj Tomika, ma nem fog összejönni :(".
Na fasza. Azért még zárás előtt visszajött a műhelybe, és behúzott a folyosóra. A nyelvét ledugta a torkomon, és úgy csókolt, hogy rögtön tudtam, nem munkaügyekről lesz szó.
- Bepótoljuk, ígérem!
És még egy csók, majd elszaladt. Öt percig kellett sétálgatnom a budiban, hogy rendbe jöjjön a vérháztartásom. Nem kell a sok beszólás, "Tomika, vedd ki a zsebedből a 32-es kulcsot!", vagy "Mi van, így lopod a padlóvázát az irodából?".
Nagy mókamesterek. Azt hiszik. Nem kell, hogy Angélának is beszóljanak. Még kirúgatnák magukat. Képesek rá.

Akkor film ma is. Vagy olvasok, lehet. Meghallgatom a Parallaxist!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr517816551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása