Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Klárival a legjobb!

2022. november 02. - Sandakutya

Összefekszünk, mint a koszos malacok. Ez írja le legjobban, mit is művelünk.

A legjobb a szex, de egyre inkább nem csak az. Az a furcsa, hogy annak ellenére, hogy intellektuálisan egyre közelebb kerülünk egymáshoz (vagyis a kefével kapcsolatos szavakon kívül másokat is használunk), nem szerelembe, hanem komoly barátságba ment át ez a dolog. Én se értem. Rendes ember ilyenkor beleszeret a másikba. Egy rendes asszony meg pláne, nem? Mindegy, nem bánom, élvezem.

Van, hogy lemondja a találkákat. Többször. És nem érdekel. Bánt, de megértem, hogy fontosabb dolga van. Én is mondhatok nemet, de minél később látjuk egymást, annál jobban érezzük a másik hiányát. És nem csak a dugás miatt. Van hogy eljön, filmezünk, beszélgetünk, főzünk - én, aki egy teát nem tud megfőzni -, vagy csak nézzük a csillagokat. Tök jó ez a csaj. Jó, mindig elbassza az egészet egy-két beszólással, de ez csak pont arra jó, hogy ne akarjak belezúgni. Elvagyunk. A palija is. Nem zavar. Közben, ha van alkalom, másnak is megmutatom az uborkát. Ő sem sajnálja mástól, vagyis nem mondja, attól még összetartozunk.

Jó, igaz, nem tudom megunni a testét. Ha csak nem akarja, akkor biztosan megkapom. Vagy csak dögönyözöm egy órán át. Van, hogy elkezdjük, szépen kúrunk, és a felénél abbahagyjuk. Ő sem élvezett el, én sem. De annyira jól érezzük magunkat, mosolyogva élvezzük a helyzetet, majd abbahagyjuk, mert ennél úgy sem lehet jobb, most tökéletes, egy orgazmus, csak tönkre tenné. Rengeteg dolgot tanulunk egymástól ilyen téren. Imádom ezt az aranyos lányt.

Hétvégén kirándulni mentünk, ott aludtunk. Kettőt. Hiba volt. Már szombat délben utáltuk egymást, én túrázni mentem, ő meg olvasott. Hat órával később értem vissza. Úgy "szerettük" egymást, mintha mi sem történt volna. Azért másnapra újra gyűltek a sötét felhők. Úgy látszik kettő napra vagyunk hitelesítve. Vagy másfélre.
Mondtam neki, ha még mindig kukkolna az öreg úr, akkor vegyen nyugodtan videóra minket, aztán játsza le Mr. Mikropöcsnek. Elgondolkozott rajta, de azt mondta, inkább nem. Hát jó, én nem erőltetem.
Két hétre mennek nyaralni. Úgy látszik, ők bírják az együtt létet. Nekem keresnem kell addig valakit.

Tegnap is jött, furcsán alakult.
Azt mondja, mindenképp fel kéne hívnia a palit. Nem zavarna? Mondom: "Addig fürdök, beszélj vele!".
Megyek zuhanyozni. Csobog a víz, közben hallgatom, ahogy édesen cseveg a fal túloldalán. Alaposan tisztálkodom, mindenhol, többször. Mindenkinek jobb a tiszta fasz. Melyik költő is mondta ezt? Nem emlékszem.
Húzom az időt rendesen, csorgatom a vizet, Az Akármilyenvíz Rt.-nél most szivattyúzzák a tartalék kutakat csak miattam, és már kezd vízköves lenni a hátam. Ennyi már csak elég a szeretőmnek, hogy a barátjával kidiskurálja magát!
Elzárom. Törölközés közben hallgatom odaátról: "Aham, igen, én is téged. Persze Bendzsike!". Na mondom, mindjárt leteszi. Alaposan törölközöm. Mindenhol. Szárazra. Még mindig beszél.
Kilépek, lassú séta a tükörig. Kb. egy méter, szóval egy másodpercnél tovább nem tudom húzni. Fogmosás. Olyan lassan és körültekintően csinálom, hogy elmehetnék reklámfilmbe az általános iskolába, oktató jelleggel, mikor, hol kell, alulról, felülről, elölről, hátulról. Mondjuk hülyén néznék ki a filmen, egy szál fél merev faszban, hajolva a mosdókagyló fölé.
Ez a kis kurva még mindig beszél! Köpök. Semmi személyes, csak ugye a fogmosás végett. És még fel is nevet! Megint köpök. Öblögetés, száj törlés. Két perc múlva azt veszem észre, hogy támaszkodok a mosdókagylón, nézem magam a tükörben, és várom, hogy a másik fasz, kicsusszanjon a punciból, ami nekem lett kiírva mára. Persze képletesen. Felismerem nyomorult helyzetem.
- Meg a faszomat!
Benyitok. A csaj cuki, elolvadok, ha ránézek. A kis testén az én kinyúlt nagy pulóverem. Más nem. Kurvára szexi! Háttal van, a kis feneke hívogatóan remeg, ahogy lábujjhegyen(?) lépked az ablak felé. Szívesen rámásznék, akár telefonnal a fülén is. Megfordul, észrevesz és elkezdődik az őrület. Na, nem az a fajta, amit annyira szeretek.

Elkezd kapálózni és mutogatni, hogy menjek ki, de nekem elegem van a madár szerepből és mutogatok, hogy ő menjen ki. Ez az én lakásom, és ha még telefonszexet akar Mikropöccsel, akkor a konyhában is folytathatja. Szegény, zavarában csak mutogat, és persze némafilmesen egy hangot sem adunk ki. Elhátrál az ablakhoz, és próbál elbújni a sötétítő mögött. Ez a kis hülye! Ahogy elrángatja a függönyt, a sötét éjszakában a fél lakótelep szemügyre veheti a merev farkam. Visszahúzom a függönyt, és én megyek ki. Tíz perc múlva utánam jön. Nem érti mi a bajom.
Éjjel nem volt baszás.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7617822547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása