Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Barbera

2022. december 15. - Sandakutya

- Tudnál jönni hatra? Akkor te lennél az utolsó, akit megcsinálnék.
Hoppá! Ez az én szóhasználatom. Jó sokat kivártam, hogy hallja, ahogy elgondolkozom a félreérthető kérdésén. Miért nem face-en írt vissza, ahogy mindig szokott? Talán nem véletlenül hívott fel.
- Persze, ahogy csak akarod, a kedvedért bármit!
- Akkor hatkor, szia!
Na most mégis túl hideg volt és félreértettem valamit?

Két hónappal ezelőtt voltam nála utoljára. Általában ennyi idő után unom meg, hogy lenő a hajam. Hozzá járok több mint tíz éve. Jól vág a csaj, csinos is, szőke, kék szem, mosolygós, tökéletes fenékkel. Sokszor elnézegettem, ahogy feszült rajta a nadrág, vagy nyáron a mini szoknya. A forgó szék alja tükrös, sokszor bámultam, amíg vártam a soromra, hogy ahogy ide-oda tipeg, biztos meglátom mi újság, tanga, vagy az se? A szandit, kis papucsot, sarut is szereti. Sosem festi a lábkörmét, ez nekem bejön. Mi kell még? Mondjuk azt hittem komoly kapcsolata van. Vagy csak volt? Legutóbb kérdezte, hogy megvan-e a barátnőm. Mondtam, hogy semmi komoly nincs.
- Az igazit keresem, aki pont olyan mint Te!
El se mosolyodott. Gondolom mindenki ezzel a rossz dumával akarja ágyba dugni. Nem is tudom, komolyan gondoltam-e, vagy én is csak úgy bepróbálkoztam az esélytelenek nyugalmával. Erre most meg ilyet telefonál.

Mindenesetre lezuhanyoztam, borotválkoztam, ing, parfüm, mint egy randin. És gumi, bár azt tízből kilenc nem szereti. Nem is akarom, hogy lenyeljék.
Belépek.
Eleve furcsa volt, hogy össze voltak húzva a függönyök. Ja, hát zárás van mindjárt. Velem gyorsan végez. Rövid hajból még rövidebbet könnyű csinálni. A jatt majdnem több, mint az ára. Na jó, csak majdnem.
De hogy gyertya? Három-négy pislákol a sötét fodrász kuckóban.
- Nem fizetted be a villanyszámlát? - kérdezem mosolyogva.
- Gondoltam így hangulatosabb. - és vissza mosolyog.
Most látom csak, a haja belőve, műszempilla, és valami csillogós ruha van rajta.
- Hú, de csinos vagy! Randira készülsz?
Amúgy nekem jobban tetszett natúr. Amúgy is majdnem tökéletes a csaj. És bután sminkel, ront a szép képen. Nem baj. Remélem értem tette és akkor meghálálom neki.
- Az még kiderül. A szokásos? - vigyorog sejtelmesen.
- Annál egy kicsit többet szeretnék.
Nem tudtam teli szájjal vigyor nélkül mondani, és mintha análnak hangzott volna...
- Rendben, ha arra vágysz...
Na, akkor megjöttünk. Levágtam a szitut. Megvan, ez a hal kifogva. Hozom is a zsákoló hálót vagy mi a tök a neve.
Leültet. Leterít, nyaknál megköt, ollót csattogtat, gépet berregtet. Feltünően csendes. Mindig szoktunk beszélgetni. Direkt nem szólalok meg. Kiváncsi vagyok hogy tér a lényegre. Vagy nekem kéne?
Kis idő múlva késznek tekinti.
- Jó lesz?
- Arany kezeid vannak! Vajon másban is ilyen ügyesek?
Ekkora undorítóságot se mondok szívesen. De mivel még visszakozhat, ha tényleg félreértettem, amíg dönt, magamat nézegetem a tükörben, és komoly képpel várom a választ. Ha ügyes, kivágja magát, esetleg elköszön, de előbb az anyagiakra térünk.
- Majd meglátod.
Kiköti a lepelt a nyakamnál, és ahogy állnék fel, lenyomja a vállaim.
- Ülj vissza!
El sem tudom képzelni mit akar. Fenét nem!
Felakasztja a miafenét, bezárja az ajtót, ZÁRVA táblát akaszt ki és sorban elfújja a gyertyákat.

De jó lesz nekem mindjárt! :D
Kezet mos, visszajön és letérdel a lábam elé ez a cuki lány.
Gombolni és kicipzározni kezd. Segítenem kell, pont rosszul feszül a nadrág. A nyitott cipzáron keresztül akarja kipiszkálni a ceruzát. Köszi, nem kedvencem a fogazás, réz cipzárral pláne nem. Inkább felemelkedem kicsit, és lejjebb tolom a nadrágot. Gyorsan kibontja a maradék textilből és mohón szopogatni kezdi.
De jó is nekem!
Egész jól csinálja. De ebből nem mostanában lesz orgazmus. Pár percig hagyom játszani, aztán nem kínozom tovább, még elfárad a szája.
Felállítom, szépen a torkánál fogva emelem fel. Még soha senki sem ellenkezett eme szolid erőszak láttán.

Én is felállok, és a nyakát finoman csókolva bontom a ruhát. Közben kétségbeesetten forgatom a szemem körbe. Ugye nem a székben akarja, hogy megdugjam? Két lökés után széthullik, azt garantálom, és a karfák miatt úgyis kényelmetlen lenne. Talán ott, az ajtó mögött...?
Végre átveszi az irányítást, mikor a bugyijába nyúlok. Megfogja a kezem és húzni kezd az ajtó felé. Benyit, és a 2x2 négyzetméteren fekvő, lepedővel leterített matracra húz. Rúgom le a cipőt, ő már korábban kibújt a papucsból, hogy tudjon térdelni a szopáshoz. Nincs időm megkérdezni, ennek a szobának a matraccal mi a funkciója. Olyan gyorsan bújik ki (bugyi nuku) és vetkőztet, hogy vigyáznom kell, meg ne sérüljek a ruhák és gombok súrlódásától. 
Hanyatt dönt, megfordul és háttal ül bele. Ezt is pont nagyon szeretem!
Eszembe jut, hogy a gumi megint kimaradt, de mint tudjuk, ha feláll a fasz, megáll az ész. Már nem törődöm vele. Ügyes vagyok, majd időben kirántom. 
Szűk a csaj. Eltart egy ideig, míg megszokom, vagy míg benedvesedik. De ugrálni szeret. Nagyon jó nézni a tökéletes alakját, a szép bőrét, és a formás fenekét remegve ugrálni rajtam. Minden lefelé ütemnél végignézhetem, ahogy az ánusza mozdul, nyúlik, mivel ott belül, valami nagyon feszíti a hüvely falát. Izgató látvány. Közben zsibbasztó ütéseket mér a combomra, de szerencsére a golyókat ki tudtam szabadítani. Pont jó lassan csinálja. Szerintem nem megy neki gyorsabban. Én nem bánom, de neki fájni fog holnap a combja, nem hinném, hogy a konditeremben az a hobbija, hogy guggol, mondjuk napi 100-at. Itt meg kábé háromszor annyinál tartunk. Élvezem, ahogy lassan zakatolunk a csúcs felé.
- Cseréljünk! - lihegi fáradtan.
Úgy tudtam!
Csak bízok benne, hogy most nem ő akar megdugni, de esélyt sem hagyok neki, óvatosan megforgatom, és ahogy hanyatt dől, oldalra fordítom. Egyik lába kissé felhúzva, behajlítva várja, hogy berakjam neki. 

Óh-deh-kur-va-jó!
Nem hiába nagy kedvenc! Nincs kefe anélkül, hogy ezt be ne vetném. Vigyázni kell, ne toljam túl mélyre, mert azt sokan nem szeretik, de ahogy Barbit elnézem, ő nem bánja. Párszor direkt befeszítem, amennyire csak tudom, ő pedig kéjesen nyög. Hát jó!

Feljebb kapcsolok, gyorsítom a tempót.
Imádom, kurvára imádom, ahogy térdeim között a lába, csúszkálok a combján, közben a golyókat gyúrja, masszírozza a bársonyos női comb belső, pont abban a tempóban, ahogy én diktálom és pont olyan erővel, ahogy én élvezem. Közben a bal kezemmel a fenekét markolom, esetleg a hüvelykujjam valamelyik lukjába feszítem,  jobb kézzel talán a bimbót csavarom, vagy támaszkodom a másik lábán és jó alaposan ránehezedek, hogy az a kis fájdalom miatt még kiszolgáltatottabbnak érezze magát, mert az mindenkinek bejön.
Igyekszem a bpm-et és a lökethosszt optimalizálni a fentiek függvényében, és bevárni egy női orgazmus szakaszt, akkor aztán elengedem magam és mindent beleadva dupla sebességgel engedem, hogy engem is elárasszon a gyönyör mindent elsöprő hulláma. Néha összejön a közös élvezés, de többször nem. De mindig értékelik a hölgyek (és a "Hívj kis kurvának!" lányok is) a fáradozásaimat. 

A "nyögés, lihegés, csorog a mellén, karján, a lepedőn, mindenhol is" után, remegő lábakkal megpróbálok mellé dögölni a matracra, de mivel egyszemélyes, kábé a testem fele a hideg padlón, de nem érdekel, csak élvezem az utórengéseket és várok egy kicsit, de ha ő nem mondja, akkor én:
- Baszki, ez de kurva jó volt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5517856977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása