Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Baba

2022. december 17. - Sandakutya

Azt álmodtam, babát szült nekem.

A szobájában várt, ahol egyszer voltam. Nyugodt volt és mosolygós. Ja, és a feje nem az övé volt. Valami idegen, átlagos, majdnem csúnyácska lányé, tudod, akit ha szeretsz, szépnek látod. Szóval nem volt ezzel semmi baj. Azt mondta állva szült. Otthon. A baba ott nézelődött (?), gügyögött (?) a szekrény legalsó polcán, betakarva. Igen, ez furcsa volt nekem is, miért nem kiságyba rakta. Klári, az anyuka, boldog volt, vidám, nyugodt. Feltűnt, hogy semmilyen szagot, illatot nem érzek, pedig pár órája itt szült valaki. Nem beszélve, a pici kiválasztásáról. Örültünk egymásnak, és épp az ágyba dőlni készültünk - nem hiszem hogy szex végett -, amikor felébredtem.

Na ez most mit jelent? Nem akarom vissza, Barbival lehet, hogy lesz valami. Meguntam, hogy szívatnak, jobban szeretek a cső másik végén állni.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6717860953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása