Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Boldog

2022. december 25. - Sandakutya

Azért annak is megvan a hangulata, ahogy a szépen díszített, világító karácsonyfa előtt, a terjengő fenyő illatban, a szépen becsomagolt ajándék dezodorok, tusfürdők és borok társaságában dugom a csajt.

Persze a legszebb ajándék nekem az volt, amit tőle kaptam.
- Bejöhetsz! - kiáltja kifelé a szobából.
Éppen időben. A harmadik pohár karácsonyi fűszeres bort toltam be unalmamban, még a végén ebből alvás lesz, nem kefe ajándékozás. 
- Ó! Micsoda szép holmi van itt! Ezt vajon ki kapta? - adom a hülyét.
Persze egyértelmű. A szépen előkészített, egy szál semmiben lévő hölgy a fa alatt csak egy vörös szatén szalaggal átkötve. A masni kicsit lekonyult, olyan kajla, de nem is az a lényeg. Barbi - mert ő az persze, nem egy idegen nő, pfuj hova gondolsz - vigyorogva fekszik, könyökölve tartja a fejét és egyszerűen szép.
Megúszós ajándék, nem mondom, de nekem nem is kell más tőle. Itt van velem, én meg benne - nem sokára - és kész. A legjobb.
Persze a pulcsit, amit izéka nénitől kaptam, azt is értékelem. Csak másképp (ott fog elrohadni a szekrény aljában).

Van az az érzés, hogy már kipróbáltunk pár dolgot, ez pont egy unalmas reszelős póz, de ő ezt akarja és közel sem jött még el az orgazmus ideje, imádja a csaj, ahogy ki-be csúszkál benne a farkam, és hogy ne unatkozzak, vagy inkább, hogy ne menjek el két perc alatt, körbenézek a szobában.
A fát nézem, a színeket, ahogy a fenyőágak eltakarnak egy-egy csillogó rizsszem izzót (LED-et, tudom, hagyjál), majd újra kikacsint, ahogy ritmusra tologatom a hölgyet és az apró mozdulatoktól megelevenedik a környezet. Érdekes élmény. Elszórakoztattam magam.

Aztán Barbi is beindult, hangosabb lett, és a végén vinnyogni kezdett, innen tudtam, hogy mindjárt elmegy. Akkor rákapcsoltam, és romantikusan televertem. 
Tök jó, hogy tablettát szed. Bár ilyenkor már nincs kedvem nyalakodni odalent, bocsi, finnyás vagyok, mondtam.

Szuper kis csaj ez, mondom!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1717860963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorsza 2022.12.26. 11:16:13

Ha szerencséd van, eljön az idő, amikor szórakozásképpen simán kinyalod magadat belőle :)

Sandakutya 2022.12.26. 13:10:49

@csorsza: Gusztus dolga. Én maradok a karácsonyi habos sütinél. Ha már fehérjére van szükségem.
süti beállítások módosítása