Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ez a Hírek, jó estét kívánok!

2023. január 15. - Sandakutya

Ha megkérdezik mit csinálok a szabadidőmben, akkor erre gondolok. Körmölök. Leírom, mi történt, mert szórakoztat, vagy mert az újra átélés közben abban bízom, hogy a világ (vagy csak a nők, esetleg egyes nők) jobb megismerésével számos eddig előttem rejtve maradt titkok tárulhatnak fel előttem.

Egy fal, rajta egy méter vastag szekrénysor. Ezen keresztül hallgatom a szomszédokat.
Torok köszörülés, "még", "nem", "te", "igen", és egyéb hangos és jól elkülöníthető, rövid szavakat tisztán érteni. Az összefüggő hosszabb szövegek érthetetlenek. Ilyen lehet, ha valaki egy idegen nyelvet hallgat, például kínait, ami egyáltalán nem hasonlít a mi európai nyelveinkhez, és egyetlen ismert szó, vagy hanghordozás sem illik a megszokott beszéd tónusai közé. Vagy mint a Star Stable lovas játékban, ahol a párbeszédeket úgy oldották meg a karakterek között, hogy a beszélgetés úgy nézett ki, mintha két csökkent képességű társalogna, akiknek bevarrták a száját. Mint Neonak. Egy szót sem érteni, de talán a hangsúlyokból lehet tudni ki kérdez, vagy hogy indulatosan válaszolnak-e. Közben feliraton lehetett olvasni, miről is "társalognak":
"Szép munka. A lovad elfáradt. Mielőtt tovább mennél...".
Talán öt év múlva lesz a googlinak egy spéci letölthető applikációja, amivel a falon keresztüli érthetetlen beszédet is tudja szövegezni, vagy eljátszani. Ezt itt kérem megjelölni, mert igen, látom a jövőt.

Eszembe jut, hogy vajon mit hallhattak a szomszédok belőlem. Amikor az előszobában öleltem és csókoltam a lányt. Vagy amikor behúztam a szobába, és ahogy átkaroltam, mosolyogva viccelődtünk, közben szépen lefelé vándorolt a kezem a nadrágja gombjához.
- Mit csinálsz?
- Semmi olyat, amit te nem akarnál - suttogtam vissza.
Aztán a bugyit csak kissé félretolva belenyúltam. Azonnal nyögni kezdett. Rövid ujjazás után megfordítottam és a fal felé nyomtam. Hátulról tettem be neki. Ő két tenyerével a tapétán támaszkodott, és hangosan élvezte, ahogy a farkam örömtáncot jár benne.
Talán a szomszéd is hallotta, a csattogással keveredett nyögéseket és ahogy élvezett az a lány.

A vékony falak talán másnak is örömet okoztak már, nem csak a bosszúságot, hogy megint a szomszéd ordító tévéjét hallgatva kell elaludnom.

butterfly.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3217866311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása