Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Haza!

2023. február 10. - Sandakutya

Mekkora esély volt rá?

Ráírtam Ilire, mert láttam, hogy elérhető, pedig sosem szokott viberezni. De kurvára unatkoztam, Frankfurtban ültem a váróban a reptéren a rohadt nagy üveg ablakok alatt, már az összes le- és felszállást végignéztem, már azokat is unom, mert persze késett a gép. Vagy talán nem is jön ma már. Évődünk Ilivel, aranyos, mintha mindennap beszélgetnénk, pedig ezer éve, olyan barátságos, majd kibököm viccből, hogy itt tapadok, pedig legszívesebben rohannék hozzá.
Azt mondja "Szórakozol?". Majdnem mondtam, persze, amúgy barátnőm van és komoly boldog kapcsolat, meg minden. 
- De hát mi is itt vagyunk Klárival!
Körülnéztem. Sehol senki, ez szívat. Hát nem. Egy órája taxiztak egy "közeli" szállodába, mert kimaradt a gépük, legközelebb holnap megy Spanyolba. Látogassam már meg őket. Naná! Egy hónapja nem láttam nőt, és bár hűség van, meg szerelem, szívesen találkoznék velük. Remélem Ili visszafogja Klárit, ne akarjon rám mászni. És persze mindent elmesélek Barbinak, pláne, ha nem történik semmi. Remélem nem fog. Vagyis... Tudja fene.

Belépek a szobájuk ajtaján.
- Tomikaaa!
És a nyakamba ugrik! Ott csimpaszkodik rajtam, ölel, szerencsére meg tudom feszíteni a lábaimat, miután lebaxtam a két bőröndöt, nehogy elessek közben (csak úgy csattantak az ajándék bizbaszok), és ölelem a csajt, simogatom a fejét, és kurva boldog vagyok. Közben kisétál Klári a másik szobából.
- Dugtok is?
Ó, ez a drága nő! Nem tud megváltozni. Lemászik Ilike, puszit ad a számra és provokatívan megkérdezi.
- Ugye emlékszel a tesómra?
Ahogy félreáll, már jön a másik elsöprő vihar.
- Tomikaaaaaaaaa!
Nyilván csak túl akar tenni a húgán, mert ő rögtön nyelves csókkal kezdi, miután felkapaszkodott rám. A nyelve a torkomban, de amúgy kurva jó tartani ezt is, és már nem fogom vissza magam, a fenekét markolászom, amúgy is sokkal könnyebb, mint Ili.
Megjelenik még egy lány. Magas, vékony, szerényebb képességekkel az arc szépsége terén, de mosolyog és aranyos. A maga módján. Lehámozom magamról, Klárit, közben őszintén mondom:
- Örülök, hogy látlak.
Majd fordulok a csajhoz, a jobb kezemet nyújtom, hogy bemutatkozzak, de ő is rám pattan, most tényleg majdnem elesünk, de szerencsére nincs mögöttem semmi és a bőröndökben sem esek el. Meg tudom tartani. Ő meg csak puszil, csókol össze-vissza. Előtte még a frissen tanult megszólítást kissé módosítva kiáltotta, míg repült felém a levegőben.
- Tomiiiiii!
Hát, ezek szivatnak. Egyértelműen. De nem baj, ölelem a bulát, finom ez is, és hogy ne én rontsam el a bulit, szájon csókolom, egész komoly kis csók csatát rendezünk, és az időközben felállt farkamba már nem jut vér, mert a lábaim lassan remegni kezdenek, leengedem a csajt, de mivel magas, a feje majdnem abban a magasságban marad és tud csókolni tovább. Én unom meg előbb. Gyengéden megmarkolom a copfját és elhúzom magamtól.
- Sziasztok, hülye picsák!
Zsuzsa először csak néz, meg akar sértődni, de mikor sikítozva nevetni kezd a másik két lány, ő is csatlakozik. Mielőtt megfordul, még odapattint a nadrágomra. Jó, hogy már csak félmerev, így alig érzek belőle valamit.
Kicuccolok. Ez, kurva jó lesz! Remélem Klári nem rontja el.

Egyetlen két dekás duty free snapszot szopogatunk négyen, na ettől se állunk be. Megy a kissé erőltetett fél kínos nevetgélés, érdektelen témákról beszélgetés, de Ili szemein látom, hogy fel van ajzva. Biztos várja, hogy fekvés legyen.
Nekem négykor kell kelnem, szóval indulok az ágyba, Ili és talán Zsuzsa is hirtelen nagyon álmos lesz. Zuhany idő és ágy felosztás. A legveszélytelenebb ágyat, Zsuzsáét választom. Nincs negyedik. Bizakodik, de leállítom, mielőtt ágybabújunk. De csak nyúlkál, nekem meg konkrétan zsarolnom kell, hogy abba hagyja. Végül megegyezünk egy kis kifli - nagy kifliben, de ha nem viselkedik, megyek a földre aludni!
Direkt jól esik így elaludni. Jó illata van, jó érezni a testmelegét. De csak pár percet kapunk. Nyílik az ajtó. 
- Alszotok?
Direkt nem szólunk, hátha lelép. Ehelyett Ili tök meztelenül bemászik közénk. Zsuzsa sértődötten húzódik az ágy másik végére és hátat fordít. Most Ilike kezd undorítoskodni.
Mosolyogva próbálom lekoptatni. Nagyon tetszik ez a nő, és a helyzet is, hogy megkaphatnám, de nem akarom. Pedig biztos jó lenne. Az a harminc perc. De ott van nekem egy állandó, ki tudja hány hónap, vagy év együtt Barbival. Nem harminc perc! Nem cserélném el.
Végre ő is megsértődik, hogy nem kezdhet velem semmit és inkább Zsuzsához bújik. Aki már nagyon hisztis, mert most újra felébredt.
Ili átöleli, vigasztalja és a félhomályban látom, hogy konkrétan rámegy a nőre. Ezt nem hiszem el!
Simogatni kezdi, látom, hogy benyúl a csaj bugyijába, majd a mellét kezdi izgatni. Aztán hosszan csókolóznak, akkor már Zsuzsa ujjai is mélyen Iliben vannak. Cuppognak, nyögnek, szépek, jó nézni, ahogy 69-ben kényeztetik egymást, próbálom élvezni a helyzetet, de mivel nem működhetek közre és nekem kurva gyorsan reggel lesz, pár perc múlva inkább kiosonok és Klárinál próbálkozom az alvással. Sikerrel.
Négykor csörög az a kurva telefon. Aludtam vagy egy órát.
Felriad a nő. Próbálom megnyugtatni és suttogok hozzá.
- Aludj csak Klárika!
- Mit keresel itt?
- A tesókád és a barátnőtök erősen rám nyomult, úgyhogy inkább ide jöttem aludni.
- Az jó - morogja, de szerintem már félig alszik.
- Aztán persze egymást kezdték el kényeztetni - lihegem, amíg a zoknim húzom fel.
- Az jó.
Már egész halkan mondta. Tuti hogy alszik már.

A reptéren elfogyasztom életem legdrágább kávéját és egy hamburgernek látszó valamit, amiről érdekes módon Barbi puncija jut eszembe, majd repülök a szerelmemhez.

Otthon a nő egy szál áttetsző tudja a tököm miben vár. Kinyitja az ajtót és totál meztelen. Mondjuk, ahogy ez a függöny anyag van rajta állati szexi.
- Gyönyörű vagy Barbika, de ne haragudj, hulla vagyok. Egy kicsit kinyúlok, aztán pár óra múlva kárpótollak, jó?
- De hát szabit vettem ki csak a kedvedért! A legjobb vendégemet mondtam le!
- Aranyos vagy csillagom, de hidd el, hogy jobban járunk, ha alszom kicsit. Nyűgös és türelmetlen lennék, és még az ágyban sem teljesítenék jól, pedig elég régóta tartogatom magam neked!
- Szóval, nem csaltál meg?
- Dehogy, pedig tegnap ketten is rám kéreckedtek, de ügyes voltam, ellenálltam, vagyis igazából egyáltalán nem kívántam őket. Nekem te kellesz!
És pár szóban elmesélem a tegnap estét.
- Te pasi, azt se bántam volna, ha megdugod mindegyiket. Egy hónap után? Nem is gondoltam, hogy eddig kibírod.
Ó, és tényleg. Komolyan gondolja. Na ezt jól át kell gondolnom. Először is megzabálnám ezt a nőt, annyira édes. Másodszor a gyanú árnyéka mintha rávetődne a hirtelen jött boldogságomra, ez azt jelenti, hogy ő viszont...? De az álmosságom győz.
- Jaj, de imádlak. Délután beszélünk! - húzom be a függönyt, és még búcsú puszit lehelek az ajakára:
- Jó éjt Cicuka!
- Jó éjt kandúr!

Elalvás előtt még eszembe jutott Korda Gyuri bácsi: "Reptér! Lobog a szélben a ...". 
Hát, lobogni nem lobog, de nem is áll. Alszik az velem együtt, összekuporodva.

Ez már nem konzerv, csak szólok. Ez a jelen.

hambi.png

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9217883295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása