Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Náza

2023. február 12. - Sandakutya

Visszanéztem a James Webb első kép bemutatói videót a Nasa-tól. Hát. Érdekes, szép, mérföldkő a csillagészetben, de a felét sem értettem, de nem azért mert csökkent vagyok, hanem mert angolul volt.
Ami szemet szúrt, hogy százcsilliárd dodóból gazdálkodnak, ami rendben is van. De egy online közvetítést képtelenek összehozni. A hang kihagy. Aki 100km-nél messzebb van, azzal nem jön össze a live kapcsolás, vagy mert nem képesek kivárni a 30mp(!) latency-t, vagy mert lefagy a kép. Csak mondom, a Webb egy csilliárd kilóméterre van. Igaz, nem akarunk HD képet hanggal online kapni tőle és küldeni vissza. Na de érted. Gáz.
És körbekapcsolnak több helyszínen és totál beégés az egész.
Atyaég, mintha az unokaöcsém barmicvóját nézném videóról 20 év múlva.
Amikor nem tudod, hogy nézni kellemetlenebb, vagy helyben átélni.
Csak szólok, Amerikában készülnek a legjobb filmek, pláne a legtöbb. Nem volt elég csepűrágó, aki vállalta volna? Vagy ilyen pénzügyi megnyírbálások vannak? Akkor miért nem mutatják be a képeket, egy fél órás technikai szöveggel, mint egy prezentáció. Olcsóbb is lett volna, és nem akarnám tarkón harapni magam közben, míg nézem. 

Minden nő kövér benne. Azt hittem a monitorom torzít, de nem. A pasik vékonyak, vagy átlagosak, de hogy a tudós körben egyetlen nő sincs akin ne lenne 30 kiló plusz..? Gáz. Oké, fogadjuk el Amerika, de ez nem az egészség netovábbja, példamutatás szempontjából pláne. Mentálisan sem, merthogy ugye az ennek az alapja. Mondom ezt úgy, hogy én is túlsúlyos vagyok. És nem is szeretem a deszka lányokat, de tény, hogy ennyi túlsúlyos embert régen láttam egy műsorban.
Ó, 30 percnél van egy nem kövér MILF. Vagy olyasmi. Ő rendben van. Bár tudom, ez tudományos műsor, de gondolom, hogy a pénz jobban folyik be, ha a piláteszre is ellátogatnak néha egyesek.
Jó, egy vöröske is van.
Ééés, egy igazi kriptaszökevény a végére, a NASA főmuftija. 

Amúgy, kurva jók a képek. Élesek, messzebb és régebbre látunk, mint valaha. Ha ezzel nem találjuk meg ET-t, akkor nincs is. Mindenki mehet haza, az exobiológusok mehetnek kapálni. Kérem kapcsolja ki. 

Bocs, csak felbosszantott.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7917883391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2023.02.12. 18:43:54

Semmi gond. Szerintem egy ilyen tematikájú írás is érdeklődést vált ki az idejáró olvasókból, nem csak a pina.

Sandakutya 2023.02.14. 09:44:42

Jaj de jó, köszi. Aggódtam, hogy bannoltok ez miatt, mert nem 18-as.
süti beállítások módosítása