Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Sushi

2023. február 18. - Sandakutya

Ma volt az első kabát nélküli nap.
Hallod, de jó volt!
Mint amikor egész nap otthon meztelenül vagy a nőddel, és élvezed, ahogy a lenge szellő nyaldossa a golyókat!
Mondjuk, azért az Aldiban sorban állva, vagy a járdán sétálva hülyén néztem volna ki. De majdnem ugyanaz.
Petihez tartottam.

- Nem akarsz egy kis könnyű pénzt keresni?
Dingdingding! Szólalt meg bennem a vészcsengő. Ezek azok a szavak, ami után a filmekben valakinek nagyon rossz lesz.
- Bocsi Peti, én nem tágítok - kacsintok rá.
Már jó ideje együtt dolgozunk, de még mindig "újfiúnak" szólítjuk a háta mögött. Egész jól kijövünk.
- Hülye! Egy partiban kéne italt felszolgálni. Vagyis csapos lennél, pultos, vagy mi. Most hétvégén. Nem érsz rá?
- Sajna, a hétvége a csajomé. Ugye érted, hogy jobb dolgom is van szombat éjjel?
Nem díjazza a vigyorgásom.
- Jaj ne már. Dugni délelőtt is tudtok, meg vasárnap. Nem bánod meg, hidd el. Harminc forintot kapsz kézbe. Abból öt az enyém. Leánybúcsú este tíztől, sosem tart tovább kettőnél. Max 20 fő. Töltöd a piát és vigyorogsz. Ennyi. Ha akarsz, a csajokkal is kikezdhetsz.
- Mint mondottam volt...
- Jaja hűség tudom, meg ilyen baromságok. Én ezt csinálom minden hétvégén, és elég jó pénz összejön belőle. De most esküvőre kell mennem. Na, érdekel, vagy keressek mást?
Tipikus beetetős duma. Kell a kokó, vagy adjam másnak?
Beszéltettem még. Egész jól hangzott. Rábólintottam, de mondtam, hogy Barbival még megbeszélem. Ja, papucs, hagyjál!

Ahogy számítottam rá, a 10 az 9:30 volt nekem, de így is megöltek a szemükkel rendezők, mert 9-re illik megjelenni. Peti biztos direkt mondott felet, hogy elvállaljam. És persze ha vége, még elpakolni, hányást feltakarítani. Egyre jobb. Mindegy, egyszer túlélem.
Fél tizenegy előtt érkeztek a lányok, mindegyik mellett egy "odatett" pali. Tízen vannak. Komoly buli! De tudtam, ilyen könnyen nem keresek ennyit. Töltögetek szaporán, megy a sikongatás, elhangzik néhány "fasz, jó lenne, bekapnám, KURVA!" és rengeteg vihorászás. Engem levegőnek, illetve ital-automatának néznek. Megkopott a sármom. Persze mindegyik a huszonéves srácokat csókolja, markolássza. Nem baj. Pedig már fáj a szám, annyit mosolygok.
Atyaég, visszarepültem a kilencvenes évekbe. A Coco Jumbo lement vagy hatszor! Tyúkok a DJ pultnál! Uram, irgalmazz!
A srácok próbálnak táncikálni, de úgy látom a zene náluk is kivágta a biztosítékot. Ki vannak fizetve, valami egyemista fiúk, csipendél show lesz vagy rúdtánc, vagy mi a tök. 
Esélyes, hogy itt valaki meg lesz baszva. Lehet, többen is. Az egyik magához veszi a mikrofont.
- Vacsoraidő! Megkérném a hölgyeket, hogy foglalják el helyüket az asztalnál!
Betolják a kaját gurulós kocsikon.Felvágott, gyümölcs zöldség, normál svédasztalos hidegtál. Az egyiken egy nagyobb hús darab.
Egy meztelen csaj fekszik hanyatt, a hasára finomságok pakolva. Nyers hal helyett gyümölcs, zöldség dekoráció, sajt, meg a többi, ami hozzá jár. A csajon is csipkés szemkötő, mint a többi lányon. A pasikhoz tolják, naná. Igazából egy táblával a nyakában is besétálhatott volna, rajta szöveggel "DUGJATOK MEG!". Be vagyok avatva, elvileg nem prosti, hanem az egyik barátnő. A csajok sikítanak, mikor meglátják.
- EZ AZ DÍ, MUTASD MEG NEKIK!
Dí (talán Dia?) próbálja hozni az előírást, mozdulatlan fa arccal bámulja a mennyezetet, de azért elmosolyodik néha.
A "menyasszony" van a legjobban beállva.
- Hoppá! Leesett a karfiol! - vihorássza jó hangosan.
De ahogy az asztal alá bukik, uborkát talál helyette. A pasi mozdulataiból látszik, jól szopik a csaj.
Én kurvára ráérek bámulni, a lányok hulla részegek, a fiúk csak ásványvizet isznak, én már töltöttem magamnak egy martinit, azt szopogatom.
A sikongatás idegesít, inkább a szusi "tál"-ra fókuszálok.

A csaj bimbója úgy meredezik, hogy üveget lehetne karcolni vele. Vagy az csak marcipán? Tudja a fene, innen nem látom. "Ízlésesen" van egy virág kompozícióba elrejtve, mint ahogy a puncija is. Bár inkább felhívja a figyelmet, mint takar. Sokat melózhatott valaki ezen, sok pénzért. Kár érte, hogy a nagy része a kukában végzi majd.
A pasik szívesen csattogtatják az evőpálcikájukat a csajon, látom, hogy egy-két bunkó véletlen meg is böki. Még jó, hogy nem villát adtak a kezükbe. A barátnők is felbátorodnak. Közelebb húzódnak és elkezdik elfogyasztani a takaró elemeket. A sütőpapír, vagy mi a fene, amin a gyümölcsök vannak a csajon, elég illúzió romboló, de senkit sem érdekel. Egyre több látszik a nőből. A menyasszony, Juli nem gatyázik.
- Én a húst szeretem! - és bele csippent a pálcikával a csaj csiklójába.
Ott szorítja, húzogatja!
- Juliii! - nyögdécsel kérlelőn a csaj, inkább szenved, mint élvezi. Mosolyog, de ahogy csorognak le az arcán, látom, azok nem örömkönnyek.
- Megérdemelted, KURVA! - hagyja ott nevetve a "legjobb barátnő", és megy, hogy ledughassa a nyelvét a srác torkán, hogy két perc múlva ő is benyeljen valamit a torkába.

Múlik az idő. Egy csaj a színpadon hasal, egy fiúka lentről dugja rendesen, mellettük a barátnők ordítva keriokizzák a lány fülébe: "I don't wanna fall in love!".
Már szinte minden cuccot leettek a szusi lányról. Észreveszek egy anyajegyet a hasán. Eszembe jut, Szandrának is ott volt.
Az egyik pasi, két ujját tüntette már el a nő puncijában, közben bámulja, ahogy egy másik csókolózik az élő gyümölcsöstállal.  De a bal kezével miért nem simogatja? Mit csinál? Hokizik az asztal alatt? Nem látom jól. 
Ja nem. A szende szűz, aki "Köszi, nem, férjem van, és két..", na az úgy szopik mint egy hathengeres szivattyú. A srác az ő fejét rángatja buzgón.
Közben Miss Sushi, csók közben simogatja a srác fejét. A hajszálak közül felfénylik..
Mi a picsa? Szandrának ugyanilyen gyűrűje volt! Most már közel megyek, megnézem!
Ahogy közelítek, egyre több részlet válik világossá. A haja, anyajegyek, a lába formája, minden. Ez ő. Bassza meg!
Kezdenek leállni páran, nem értik mit bámulok. Biztos perverz kukkolónak tűntem, de szerencsére faarccal össze tudom szedni az üres poharakat.
Kissé csillagokat látok, úgy megyek vissza a pulthoz.
- REMÉLEM MEG IS DUGNAK, SZANDÍ!
Ez Juli volt. Két strófa között kiáltotta bele a mikrofonba a színpadról.
Szandra az egyik kezével like-ot mutat.
Ja hogy Szan"dí", akkor innen a Dí! Most esik le nekem.
Na, már izgalmas a buli. Szandra nem vett észre, innen végignézem, mi történik.

Már a vodkát tolom. Az ügyfelek fizetik majd.
Közben azon agyalok, hogy de jó, hogy van nekem Barbi. És bár nem ítélem el Szandrát, sőt, bevállalós csajnak tartom, egy ilyen helyzet egy szingli nőnek/pasinak való. Megöregedtem?
Közben eszembe jutnak a régi dolgok, és már vigyorgok magamban.
- Hülye gyerek, azt nem szereti!
Suttogom, de a zaj miatt úgy se hallja senki.
Szandra már nyúl a puncijához és kezdi eltolni egy harmadik srác kezét, aki éppen öklözésre vágyott.
Mindentől eltekintve, ügyes a csaj. Szép, mint volt, és félóra után már ugrál a srácokon felváltva. Az előbb ketten dugták egyszerre.
Jó nézni. De még mindig nem tudom eldönteni, ezt megkaphatta-e volna tőlem. Vagy megadta-e volna nekem? Fene tudja.

Fáradnak a tyúkok. A srácokon is azt látom, "csak a pénz miatt, na még egy nő, még ezt is lekúrni, csak haladjunk", egyre több nézegeti az óráját. Ahogy számoltam, mindenki megkapta a magáét. Többször is. Kábé Szandra "dolgozott" és élvezett a legtöbbet, ha jól láttam. 

Éééés, itt kell lekapcsolni a villanyt. Hazamenni, zuhanyozni, aludni, mert ami most jön...
Tájkép csata után. Leléptek a fiúkák. A lányok most ocsúdnak. Sminkek elmosódva, szemek kisírva (mármint gugluzás közben ugye, nagyrészt folyt a könnyük). Mindenki izzadt, büdös, többen lehányva, legecizve. Röhögni támad kedvem, de nem tehetem.
Esküszöm Szandra néz ki a legjobban.
- Tölthetek egy italt? - kérdezem tőle hangosan, közben tele szájjal vigyorgok, mikor vert zombi seregként kezdenek kivonulni, és pont a pulthoz ér.
Rám pillant, visszafordul, megint. Megismer.
- Szia Szandra! - és kacsintok.
Elpirul a drágám! :D
Ez ilyet is tud?
- Tomi! Te.. Mióta?
- 10 óta, az elejétől. Hát igen, valamiből meg kell élni. Remélem jól vagy.
- Persze, jól, köszi...
És ballag ki szegény ördög, közben végiggondolja, hogy én akkor igen, mindent láttam, ahogy feszítik, tolják bele, ketten, ahogy élvez, ahogy spriccel (régen nem csinálta) és mindent is.
Igyekszik elsüllyedni szégyenében. De még nincs messze, megforgatom benne a tőrt.
- Ügyes voltál, gratulálok!
Mekkora geci vagyok!
Nem fordul vissza. Nem hallotta, hát persze! 

A mosogatás, takarítás meglepően gyorsan megy, a főrendező, meg a szakács, egyik sem szól hozzám, nem lettünk haverok, na ezek se hívnak többet.
Hazafelé én kezdem szégyellni magam. Nem akartam megbántani Szandrát. Ő ilyen és kész. Nekem nem fáj. És igazán szerettem. Remélem majd lesz rá alkalom elmondani neki. 

su.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2817895515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása