Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Leszboszik

2023. február 24. - Sandakutya

- De tök jó fejek! Szeretni fogod őket!

Kinga és Kamilla. Régi barátnők, Barbi egy osztályba járt Kamillával. Aztán rájött, hogy a lányokat szereti. Nem Barbi. Szóval pár éve már együtt vonatoznak le Barbihoz, ha találkozni és pletykálkodni akarnak. Állítólag dúl a love. Na, erre kíváncsi vagyok, ilyet nem láttam még.

Én nyitok ajtót.
- Szia! Kamilla ugye? - tudom hogy ő Kinga, egy nagyobb darab, rövid hajú, nem szép arcú, nadrágban jár. Majdnem fiús. De festi magát. Furcsa.
- Kinga. Puhapöcs, ugye? - visszavág a csaj. Kicsit számítottam rá.
- Csak jelenleg, de ezt ne vegyétek magatokra - vigyorgok a saját poénomon. Bejön a másik is.
- Kamilla.
- Sziaaa! - éneklem.
Ő tényleg édes kislány. Vékonyka, vörös hosszú hajú, mosolygós, harminc, de kinéz húsznak.
- Arra lenne eszed mi? Meg ne próbáld! - fenyeget Kinga.
- Nem tudom mire gondolsz - kacsintok rá.
- Szét rúgom a...
- MEGJÖTTEK! - csak egy kicsit ordítok. Tudja már ki az úr a háznál. :)
- Helló! Sziaaa - Barbi adja a puszit Kamillának.
- Na még ez is - ez megint drabálka.

Elpattant egy nagy üveg Jéger, meg pezsgő volt a welcome drink. Kinga elszívott három szivarkát, a negyediknél már én is kértem. Szerintem nem is a pia ártott meg, hanem a sok füst. Nyitva volt az ablak. Ja, az sokat számít. Hónapokig fogjuk majd érezni. Még jó, hogy Barbi lakása.
Az alkoholtól kezdődött a vihorászás. Én is egyre többször voltam vicces, már Kingának is bejöttem, Kamilla meg régóta figyelgetett mosolyogva.
Gondoltam belekérdezek a zavarosba.
- Ez tényleg, hogy van nálatok?
- Hogy hogy hogy? Jó barátok vagyunk, mindent megbeszélünk, csak néha dugunk is. Mint te a kollégákkal a szervizben.
- Pfuj.
Ők persze kacagtak.
- És nem hiányzik a...
- A fasz? - naná hogy Kinga.
- Néha. Neki gyakrabban.
Bök az orrával, a szégyenlősen a poharába hörpintő vörös lány felé.
- Nekem ritkábban. Évi egy-két egészségügyi takarítás bőven elég.
De én még mindig Kamillát bámulom, aki miután már nem néz rá Kinga, kihívóan, szexin néz rám.
- És, és.. és... - leblokkolt a szépsége.
- És mit és? Dugnánk-e veled? Nem. Te Barbi pasija vagy.
- Nem ezt akartam kérdezni - mentegetőzök.
- Ó vigyétek, amit csak akartok, a hálóban meg van ágyazva! 
És nevet az én nőm, ki tudja komolyan gondolja-e. Mindegy is. Jó kedvünk van, az a lényeg.
- És hogy szoktátok csinálni?
Tuti Barbit is érdekli, mert csak mosolyog, és a választ ugyanúgy várja mint én.
De most Kamilla szólal meg előbb.
- Van egy műbroki. Azzal. Ide is elhoztuk.
- Muti muti muti!
- Úgy látszik az én párocskámnak nem elég a valódi, egy mű is kell neki!
- Ilyen neked úgy sincs - mondja Kinga és indul.
Elbotorkál a másik szobáig, látszanak a mozgás koordinációs zavarok nála.
Belép egy kb 30 centis liggő-lóggó bikacsökkel.
- Na, van ekkora neked, szépfiú? - és elkezd böködni vele.
- Ha megérdemled majd meglátod!
Na ezen mindenki röhög.
- Minek ekkora? Ilyen hosszú be sem fér! - adom a hülyét.
- Pubi! Az csak kétszer 15! az befér mindkettőnknek egyszerre!
- Ja hogy úgy! El sem tudom képzelni, hogyan.
- Pedig látni nem fogod!

Ágyazás, zuhanynál járunk. A boszik az utolsók a sorban. Gondolom szexelnek a kádban, bár nem hallom.
Mi Barbival már az ágyban fekszünk, ezek bejönnek jó éjt puszit adni.
Gondolom én. De ehelyett..
- Na csússz arrébb!
Épp meg akartam dicsérni a díjbirkózót, hogy smink nélkül egész elfogadható az arca, nem tudom miért csúfítja el magát, de nincs időm udvarolni, ráül a kis 90 kilójával a lábamra.
- Mi a f?
Barbi kezdi.
- Tudod az úgy volt, hogy mikor osztálytársak voltunk, gyakran aludtunk egy ágyban Kamillával. Aztán mikor megismerte Kingát, hárman is elfértünk. Szóval a hagyományok miatt, ma négyen alszunk egy ágyban.
Még jó, hogy Barbinak nagy ágya van. De nem ekkora! Ez kényelmetlen lesz. Itt nem lesz alvás. De nem nyafogok. Ráfekszem a nőmre és azt mondom.
- Drágám, ha dugni akarsz, húzd meg a farkam kétszer.
- És ha nem? 
- Akkor hetvenkétszer.
Megint sikongatnak. Pedig ezt 8 évesen hallottam először. Lehet, hogy még létezik olyan, aki nem ismerte?

Lekapcsoltuk a villanyokat, az órát is kihúztuk a falból, ne világítson. "Kinguci nem tud máshogy aludni."
Én fekszem hanyatt, rajtam félig odabújva Bb, a jobb könyököm Kingának nyomódik. Szerencsére nem zavarja, ők is valahogy így lehetnek, nem bírnék ki több hisztit.
Épp kezdek elaludni, mikor cuppogást hallok. Na remek. Ezek most kezdtek el csók csatázni. Vajon ki is nyalják egymást?
Nem hagyják abba. Hallom, ahogy vetkőztetik egymást. Még apró szikrákat, elektromos kisüléseket is látok, ahogy a ruhák statikusan feltöltődnek. Ha jól "hallom", már mindegyik meztelen.
Puszilgatni kezdem a nőm, hogy ébredjen, itt eksön van, határozza meg, mi az elvárt viselkedés ilyenkor.
Ébredezik, de félreérti, és ő is elkezd csókolni. Közben egyre hangosabbak a lányok, cuppognak és nyögnek, tuti Barbi is hallja. Lehet, hogy ettől indult be? Az előbb valaki megrúgta a vállam, szóval valszeg 69-ben tolják.
Aztán nyílik az ajtó, Kamilla kiszalad, majd visszalép. Hozza a műfaszt.
- Szamarak. Mikor itt az igazi. - suttogom Barbinak, de meghallhatták.
- Igen? Itt az igazi?
Meglepően Kamilla kezd mászni felém és már nyúl is be a gatyámba. Kifeszíti a merev szerszámot és vadul szopni kezdi. Közben a sötétben látom, hogy konkrétan fejbe térdelte Kingát. De az nem szól. Még is jó, hogy ilyen masszív. Inkább ráfordítja Kamilla punciját a szájára és nyalni kezdi.
A résnyire nyitva hagyott ajtón beszűrődő fényben látom mi történik.
- Barbi, Barbi! Szólj rá!
- Kire Cicuka? - kérdezi álmosan, de a bal kezével Kamilla fejét simogatja, és néha rá is rángatja a farkamra.
De jó, akkor szabad a pálya! Már nem kell válaszolnom. Elengedem magam. Percek alatt teleélvezem a száját. Nagyokat nyel, majd megfullad, hallom hogy beszív, nyel és újra.
- Meg kell dugnod! Akarlak!
Nézek körbe, hogy Barbi mit szól hozzá, de amíg Kamilla rám mászik és tépi rólam a ruhát, látom, hogy a csajom, már Kingával ölelkezik és vadul csókolják egymást.
- Imádom a szád, te kurva!
Erre csatt, egy pofon neki, Kingától.
Nem érek rá megvédeni. Kamilla már a farkamra ült.

Volt egy perc, amikor Kingát dugtam oldalról-hátulról, egyik lába felhúzva. Egész jó volt, persze Barbi nyomába se ér.
- Bocs, jó farkad van, de ez nem fog menni.
És kibújt alólam. Kiment a mosdóba, a fény robbanásnál láttam, hogy Barbi nagyon jól érzi magát Kamillával. Hozzájuk bújtam.

Én reggel munkába siettem, ők még aludtak, szóval nem kellett a kínos reggeli beszélgetést átélni.
Bár azt sem tudom, reggel volt-e még egy hármas, csak csajok.
- Dehogy volt! Én téged szeretlek!
Ezt mondta Barbi, csak nem értem a kettőnek mi köze egymáshoz. Mindegy. Az se zavar, ha mégis. Ha neki jó, nekem is.

11.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4817895585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása