Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Rejtett mikrofon

2023. március 06. - Sandakutya

- ..óh, Tominak kurva jó farka lehet. Felismerem az ilyen srácokat. Neki az irodában is engedném, hogy a főnök asztalán megdugjon!

Az úgy volt, hogy sokszor van fülemben a vezeték nélküli fülesem munka alatt. Zenét hallgatok, vagy podcastokat, ha kijön új mondjuk a Villanyautósok-tól. Baromi meleg volt aznap, tele volt a műhely, az udvaron kellett egy csomó kocsit szerelni, ömlött rólam a víz.
Mentem be egy sárgára, meg akkor már meg is mosakodtam jó hideg vízzel, csak az arcom, nyakam, és a karomra folyattam vízhűtés gyanánt. Már párszor pórul jártam, és nem szeretném ha a csapba, vagy a klotyóba esne, szóval pisi előtt kiveszem a fülest, és a szekrényem tetejére teszem az öltözőben.
Ahogy pont végeztem, a raktáros látja, ahogy kilépek az ajtón.
- Tomika, gyere csak, beszéljünk meg valamit!
Megyek utána. A fal mögött az "irodája" és elkezdi mesélni, hogy jövő héten nem lesz, de jön egy csomó áru, és nekem kéne bevételeznem. Azt mondja, csak belőlem nézi ki, hogy meg tudom csinálni, de szerintem azért lőcsölte rám, mert én vagyok a legfiatalabb. Zárás előtt 10 perccel nem is hiányzott más.
Magyarázza a számítógépet, de már az elején elvesztettem a fonalat. Gondoltam felveszem mit mond és majd egyedül megfejtem, a hangjegyzettel együtt. 
- Na várjál, felveszem!
- Okos!
És kezdetét vette gyötrelmes 26 és fél perc fejtágítás.

Otthon ülök le, zuhany után, egy szál semmiben, bontok egy hideg sört, na majd most mindenre emlékszem és bekapcsolom. De úgy néz ki bluetooth távolságban voltam és nem a telefon mikrofonján rögzített, hanem a takarító lányok beszélgetését hallottam jó halkan a fülesen keresztül.
Akkor hangzottak el a fentiek. Meg még egyebek.
- Jó vele a szex, a volt osztálytársam járt vele, a Gittai, ismered!
Az meg ki a tököm lehet?
- Komolyan?
- Aha, azt mondta, azóta sem élvezett akkorát, mint vele.
- Ki kell próbálnom. Ráírok fészbúkkon! - a tripla hosszú "ú" kissé megütötte a fülem.
- Vagy csak térdelj neki legközelebb a cégnél. Bekapod a farkát és jó is lesz.
- Én a pinámba akarom!
Meg ilyenek. Fülelek, mint a vett malac, alig hallom mit beszélgetnek, még nyelni sem merek, de már vigyorgok erősen. Szerencsére felismerem, a szebbik csaj kívánt rám. A másiknak talán férje van. Vagy leszbi és/vagy aszexuális. Másnap rámegyek!

- Helló! - éneklem az ó-t Lolának.
- Vigyázz mán, most mostam fel, nem látod!?
- Ja, de bocsi, csak..
- Menj mán arrébb!
- Csak azt akartam megkérdezni, eljönnél-e velem munka után, meginnánk valamit. Mit szólsz, ráérsz?
- Megy a buszom, megyek haza és barátom van!
- Ah, oké.
Na fasza! Megvárom míg kimegy a bemutató terembe is felmosni, besétálok, begyűjtöm az itt felejtett füleseket, átöltözöm és megyek a műhelybe.

Egy perc múlva hallom bentről kiabálni.
- Ó, hogy a faszomér' kellett összetaposnod, HÁT MOST MOSTAM FEL, NEM LÁTOD?!
De én ezt már nem hallottam, erősen ráztam a fejemet, míg hajolgattam a motortérben befelé, mintha zenét hallgatnék.

takker.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1917887243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása