Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Kapitány

2023. március 18. - Sandakutya

Még az elején jártunk, akkor történt.
Egy nálam alvós duál parti kezdődött, régen többször volt ilyen, mielőtt rászokott a csakbaszunkésmegyek-re.

Valakitől kaptam házi pálinkát, és bár Klári üvegből nyakalta, nekem nagyon nem jött be az íze, és nem is akartam, hogy azonnal beálljon tőle. Inkább kitettem egy közepes kompótos tálba egy konzerv ananász tartalmát lével együtt, és belelocsoltam vagy két decit a háziból. Ezzel vártam a csajomat.

- Hmm, ez de finom! - súgta a számba, miután belapátolt belőle 3 kanállal.
Ezek után olyan csókolózásba kezdett, hogy a farkam fájdalmasan próbált felegyenesedni a szűk farmeremben.
- Sürgősen le kell zuhanyoznunk! Ma hajóst fogunk játszani (nem Andrást - a szerk.)!
- Indulok! - és mosolyogva, ott dobálta szét a ruháit a kövön, míg beért a fürdőbe. Sosem a rendszeretetét bírtam benne.

Kicsit később beléptem a fürdőbe. Már én is pőrén, úgy, ahogy megláttam a napvilágot. Jó, az arányok kissé módosultak azóta, de nem is ez a lényeg.
Fejemen valami hülye hajós mintás sapka, még gyerekkoromban kaptam, akkor nagy volt, most meg bénán pihent a fejemen, kissé félrecsúszva.
- Matróz, most pedig.. 
De nem tudtam folytatni. Hahotázni kezdett a lány, és minden áron le akarta kapni a fejemről a sapkát. De én nem eshettem ki a szerepből.
Mikor megnyugodott kissé, és az egyik kezét is le tudtam fogni (jó volt látni, ahogy a bimbók a cicijén meredezni kezdenek, és ide-oda remegnek a rángatózástól, amíg próbálta kiszabadítani a karját a kezemből.
- Matróz! A nevem Fahrock Kapitány. Most pedig kezdje meg a szonda mérési adatainak elemzését. Itt a szonda, a száján keresztül tudja...
Csuda vicces voltam. Átlátszó idiótaságokat találtam ki, amikről érezte Klári is hogy sántítanak, de szívesen játszott kicsit szex előtt. Most is látom, ahogy a kis meztelen teste térdel előttem és egyik keze a golyókat fogja, másikkal a zuhanysugarat engedi hol magára, hol a farkamra, ami folyton eltűnik a szájában és igyekszik a torka felé utat törni.
Nem emlékszem, hogy a szájába élveztem volna. Nem is ez volt a lényeg. Egyszer csak kihúztam, megdicsértem, és kiszaladtam, hogy behozzam neki a fürdőbe a pálinkás ananászt. Ő és én is kanalaztunk párszor belőle. Aztán újra ki, mentem ágyazni, hogy mire elkészül, jöhessen is egyenesen az ágyba, nehogy elszökjön valami miatt.
Egyszer csak kiabálást hallok.
- FAROK KAPITÁNY! FAROK KAPITÁNY!
Próbáltam ráhagyni, de csak nem fejezte be, úgyhogy berohantam. Ekkor láttam meg, hogy a fürdő ablaka nyitva. Tuti díjazta Mari néni a szomszédban.
A tál félig üres, a csaj nagyon vigyorog, és nagyon le akar szopni. Ő fogalmaz így.
- Add már ide a farkad! Vagy nem AKAROD, HOGY LESZOPJALAK?
Egy csókkal tudtam elnémítani a száját. Kivetem a kezéből a zuhanyt, visszaakasztottam, csapot elzártam, és a törülközőjét borítottam a nőre. Közben ő harapott, karmolt, és minden áron a farkamat akarta húzogatni.
- Én még nem zuhanyoztam, várjál már!
Ilyenek. Végre rá tudtam venni, hogy kiszálljon, fognom kellett, mert dülöngélt, és vihorászott a semmin. Kituszkoltam az ajtón és a zuhany alá álltam. Ekkor még benyitott, és visszalépett az ananászos tálért.
- Jó esténk lesz! - gondoltam, és már elképzeltem, mit is fogok művelni vele.
Alaposan zuhanyoztam, aztán gyors fogmosás.
Megyek be.
A tál majdnem üres. A csaj, hason fekszik a lepedőn, takarók a földre dobva.
Na jó, adok neki egy kis időt, úgyis a mosógépet egy órája ki kellet volna szedni. Megyek, kiteregetek röpke 20 perc alatt.
Ahogy visszaérek, villanyokat lekapcsolom, romantikához gyertyát gyújtok, lépek a csajhoz, aki ugyanúgy alszik hason.
Valami nem stimmel. Villanyt gyújtok.
Hát az én babám kicsit besokallt, és szépen felhányt egy jó adag pálinkás ananászt, ami ott terült szét az orra előtt, szépen szuszogott és szívta be a tűzveszélyes gőzöket.
De jó!
Próbáltam ébresztgetni, de csak félrebeszélt és folyton visszaaludt.
Végül a hátára tudtam fordítani és ki tudtam rángatni alóla a lepedőt. Újabb félóra, kézzel sikálva, lepedő a mosógépben az ágy kissé megtisztítva.
Már nekem sem volt kedvem a dugáshoz.

Másnap reggel megkérdezte elgondolkodva.
- Most akkor dugtunk tegnap?
- Drágikám, fogalmazzunk úgy, hogy Fahrock kapitánynak egy hajótöröttet kellett megmentenie attól, nehogy megfulladjon, így a kefére már nem volt alkalma.

Később persze bepótoltuk, és hányatott hajónk végül csendesen hullámzó (Bassz!Bassz! Bassz!Bassz!) öbölbe ért.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7117919695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása