Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Eta megint

2023. május 07. - Sandakutya

Felhívott. Na mondom, jön majd a "ne haragudj, ezt nagyon nem kellett volna, úgy szégyellem, ugye nem mondjátok el senkinek, én olyan rosszul érzem magam, én amúgy nem vagyok ilyen, és bárcsak meg nem történtté tehetném...". Aszitted?

- Szervusz Tamás!
- Tegnap nem voltál ilyen hivatalos - köszönés helyett, persze.
- ...
- Viccelek csak. Mi újság, jól vagy? Már csomagolsz? - nem hagytam, hogy infarktust kapjon.
- Persze, vagyis nem, még nem. Ezért is hívlak. Ezzel kapcsolatban szeretnék megbeszélni valamit veled. 
- Konkrétan mit?
- Nem telefon téma, személyesen kéne találkoznunk.
- Figyelj Etus. Akár hányszor ezt hallottam egy régi osztálytársamtól, mindig valmit el akartak nekem adni, hogy jól járjak vele. Aztán nem láttam őket többé. Köszi, de akkor biztos nem fontos. Én meg azt hittem, csak az elmúlt éjszakára tudsz gondolni, azért hívtál - szórakoztam kicsit vele, hátha nem sértődik meg.
- Igazából..., erről van szó.
- Na! Kezdd érdekelni.
Valójában nem kezdett. Azt semmiképp se akartam, hogy belém zúgjon, vagy ilyesmi. Megcsináltuk szívességből, ennyi. Még jól is esett.
- Szóval, mikor Andrásnak elmondtam, hogy mit szeretnék a búcsúztatómra, akkor egy pár soros listát írtam. És minden meg is valósult arról a listáról. Majdnem. Két kivétellel.
- És mi nem, de élveteg szajha? - vigyorogva mondtam, úgysem sértődik meg.
- Teeh...! Szóval... Szeretném, ha az arcomra élveznél!

A lakásában, ahogy beléptem, rögtön eszembe jutott a régi Hofi poén. De gyenge volt, inkább kihagytam.
Puszival a számra, így köszöntött. Hát.., jó, végül is, mindegy.
A szobában, ahogy a képeket mutatta a falon, modern felfogású, csak a fal felén és az ablaknál volt megcsinálva, állítólag szakember volt, de én kevesebbet hibáztam volna. Muszáj volt rámutatnom a falra, és kimondani a szar szóviccet.
- Eta tapéta.
Síri csend. Ha lenne tücsök a belvárosban a nyolcadik emeleten, lehetett volna hallani a ciripelését.
- Tessék?
Nem megsértődött, nem ismerte Hofit. És oroszt sem tanult? Lehet, hogy nem is olyan öreg? De jó, fiatal nőt fogok megdugni! :D
- Mindegy, hagyjuk. Rossz szóvicc volt. Szép a lakásod, ez mi? - nem érdekelt, de muszáj volt terelni, mielőtt elszégyellem magam. Bár még ruhában voltunk.

Kábe egy óra múlva lépek ki az ajtaján. Nem fogadott hívás: Andris. Naná, ha dugok, vagy alszom, lehalkítom a telót. Most nem aludtam.
- Szevasz Ombre!
- Hallod, Tomi? Reggel felhívott Etelka. Beszélt össze-vissza valami listáról, de nem értettem, mert vezettem, de szerintem meg akarta dugatni magát!
- Ne mondd már!
- De. Komolyan!
- És mit mondtál neki?
- Hát hogy barátnőm van. 
- Tényleg?
- Persze! Tudod, hogy szeretem Krisztit!?
Hát, a búcsú buliból kiindulva, biztosan nagyon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4817984504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása