Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Megnyitott szakaszok - Mutasd meg hogyan csinálja

2023. május 27. - Sandakutya

Néhány céges dolog onenote-ban van megosztva.
Egyik nap eszembe jutott, hogy kifelejtettem valamit a raktárkészletből, és az otthoni gépen ütöttem be.
Kati meglátta a félresikerült help üzenet fordítást.

- Meséltem Petiről?
- Őőő.. Milyen Petiről?
Bíztam benne, hogy nem a kolléga a szervizben. Remélem nem dugott vele is Katka. Vagy Juli? Az mondjuk nem érdekel. Ha utánam volt.
- A mercis.
- Lehet - fordultam vissza a géphez.
- Hát, ha nem érdekel egy szex történet velem - kezdtem újra ráfigyelni - és anyámmal..
Na jó, itt kicsit elment a kedvem tőle, de azért, nem akartam belefojtani a szót. Még megharagszik.
- Mi történt? És mikor?
- Gondoltam, hogy kíváncsi vagy rá - mosolyog és várja, hogy noszogassam, de komolyan kezdek aggódni.
Mi van, ha egyszer azt meséli el, hogyan dugatta meg egy lóval, kutyával, vagy mindegyikkel az anyja.
Nincs valami jó véleményem a nőről, igaz.
Megérezhette, hogy nem feszítheti tovább a húrt, mert elkomolyodott és elkezdte.

- Ez azután volt, hogy te elmentél, otthagytad anyát.
- Ezt ő mondta, ő fogalmazott így?
- Miért, nem ez történt?
- Nem egészen, de mindegy.
- Anya elkezdett ismerkedni a neten. Azt mondta, minden pasi csak dugni akar.
Nem szólaltam meg, ekkora felfedezéssel útjára indítani a gyermeked, hát nem tudom.
- Aztán felhozott egy egész jó alakú pasit. Nagy bunkó volt, de szép teste volt.
- Azt te honnan tudtad?
- Hát, ugye mindent hallottam, mikor dugtak anyával és sokszor dicsérte anya a pasit. Aztán az volt a pasi szokása, hogy dugás után, kiment a konyhába egy pohár vizet inni egy szál faszban. De nem vitt be vizet, hanem minden orgazmus után kisétált. Először csak véletlenül találkoztunk, aztán direkt akkor mentem ki, mikor hallottam, hogy nyílik az ajtó. "Te is kéred, kislány?", mindig ezt kérdezte. Először meg tudtam volna ölni, de aztán csak mosolyogtam rá.
- És kérted - bököm oda Katinak.
- Nem, dehogy! Sosem! Jól nézett ki, de csak nézni volt jó. Volt, hogy vacsoráztam a konyhában, ő meg kijött meztelenül, ivott egy pohár vizet, és ott állt előttem a pultnál és beszélt. Néha rá néztem, de ettem tovább.
- Miről beszélt?
- Mindenről. Faszságokról. Hogy mekkora ász vállalkozása van. Amikor az építőanyagiparról beszélt, meg hogy hány köbméter tégla kell egy házhoz, volt hogy annyira beleélte magát, hogy el kezdett felállni a farka. Komolyan! Én meg elkezdtem röhögni. Ő meg azt hitte, valami vicceset mondott, és poénkodni próbált, de nem röhögtem. Akkor lekonyult, de mikor újra építkezett, megint felállt neki. Szerintem észre se vette. Akkor megint röhögtem.
- Nem kívántad meg sosem?
- Kit? Petit? Dehogyis! Anyám palija volt!
- Na és engem?
- Az más! De amíg anyával dugtál, nem mozdultam volna rád.
- Na persze! Ha még két hónapig együtt maradunk, akkor tuti te is meglettél volna nekem - büszkélkedek kedvesen.
- Az tuti! Olyanokat kúrtunk volna...
Bírom ezt a szókimondó csajt!
- Szóval egyszer asszem kilesett minket anya.
- Hogy-hogy? Amikor állt neki?
- Nem, akkor nem állt, de ott figyelt a farok tőlem fél méterre én meg filmeztem a konyhaasztalnál.
- De miért nem a szobádban?
- Mondtam, hogy jó teste volt! És nem szólt sose, hogyha bámultam. Nem a fejét, csak a testét!
- Anyád.
- Mi?
- Szóval azt mondtad észrevett anyád!
- Ja igen. Egyszer kijött, hogy "Ti meg mi a faszt csináltok?". Petivel meg ránéztünk, és majdnem együtt mondtuk, hogy "Beszélgetünk". 
- Akkor is állt a cerka?
- Nem, pedig a munkájáról beszélt.
- És anyu?
- Hát, szerintem egy ideje nézett minket és nem történt semmi, meg annyira egyszerre mondtuk, hogy csak beszélgetünk, hogy egy darabig nézett csendben, aztán elment pisilni. Peti meg folytatta tovább. Onnantól kezdve, Peti mindig meztelen volt előttem. Volt hogy anyám beengedte és már a konyhában levetkőzött, ha ott voltam.
- De miért?
- Mondtam, mert bunkó volt. Kizárólag meztelenül létezett a lakásban a pasi. Olyankor persze anyám is. Onnan tudtam, ha hazamentem és anya meztelen volt, akkor Peti ott volt nála.
- Ez remekül hangzik.
- Megszoktam. De már nem mentem ki a konyhába, már nem volt érdekes. Amúgy is csak az öntelt szövegét hallhattam volna. Meg egyszer a konyha pulton kezdtek dugni, mikor ettem. Én meg ráordítottam, hogy Anya! Erre azt mondja, kislányom vigyázz a szádra! Érted?
- Erre te?
- Bementem a szobámba és bebasztam az ajtót!
- Az hasznos. De az nem zavart, mikor velem csinálta?
- De ti nem a konyhában voltatok, meg nem ettem közben! Meg te szeretted őt, meg szebb voltál - ezt már egészen halkan mondta.
- De a palinak jobb teste volt!
- Igen, de akkor is, valahogy, te, normálisnak tűntél - gondolkozott el a saját szavain.
Azt nem javítottam ki, hogy nem szerettem az anyját. Odáig esély sem volt eljutni.
- Aztán egyszer..
- Na, még tovább is van?
- Ne mondjam?
- De, de, ne haragudj, csak meglepődtem - adtam egy puszit a szájára.
- Akkor a Kantárral jártam, és..
- Ez volt a neve? Kantár?
- Ez, végigmondhatom?
- Persze Cicuka! Nyomassad!
- Szóval, mi is szexeltünk néha, de én, .. nekem..
- Te sosem élveztél akkorát, mint anyád.
- Igen, vagyis nem. Sosem.
- Ezért...?
- Úgyhogy azt mondtam anyának, hogy szívesen megnézném, hogyan dugnak.
- Így fogalmaztál?
- Mert, mit mondtam volna? Anya szívesen látnám, ahogy úgy kinyalja a pinád, hogy mindenki hallja a lakótelepen ahogy orgazmusod van?
- Aham..., szóval? Megengedte?
- Nem. Azt mondta "te hülye vagy"! Aztán szóltam neki egyszer, meg megint, de nem engedte.
- És te elfogadtad.
- Dehogyis! Szakítottam a Kantárral,..
- Aki addig kantározott...
- Mi?
- Semmi, folytasd!
- Szakítottunk, mert én sosem élveztem, mikor szexeltünk. Ő kettőt lökött és belém engedte.
De jó ezt hallani. Megint kéne teszteltetni magam fertőzőkre.
- Szóval szakítottatok.
- Igen. De anyáék meg folyton dugtak. Tudod milyen azt hallgatni, úgy hogy nincs pasid?
- El sem tudom képzelni! - húztam, de nem vette észre.
- Szar! Úgyhogy egyik este bementem, mikor dugtak.
- Hova? A szobába?
- Aha, leültem a fotelba, feltettem a lábam és néztem hogy csinálják.
- És nem vettek észre?
- Hát, Peti hamar észrevett, de nem érdekelte, hogy ott vagyok, illetve volt, hogy úgy dugta anyámat, hogy engem nézett. De nem végig így csinálta. Azt hiszem nem tetszettem neki.
- Hah! Azt kétlem!
- Tényleg nem!
- És milyen volt?
- Hmm, jó! Egy csomó pózban csinálták. Amikor benyúlt neki Peti, anyám szemei majd kifordultak. Ahogy mozgatta benne a kezét, anyám háromszor ment el előttem!
- És ő nem vette észre, hogy te ott voltál? 
- Hát, először nem. Aztán, egyszer akkor, mikor nagyon dugta őt Peti, és megfogta anyám fejét, és odacsavarta, hogy lásson engem.
- És ő mit csinált?
- Becsukta a szemét, és úgy nyögött tovább.
- És utána?
- Utána Peti majdnem elélvezett, úgyhogy anya megfordult és leszopta. Lenyelte mindet. Akkor kijöttem.
- Hűha! És nem változott meg a viszonyotok ez miatt? Máskor is bementél?
- Nem. De ezután nem is kellett, mert kitárták az ajtót, be se csukták. Ha érdekelt valami, csak benéztem.
- Mindig benéztél?
- Nem. Egy idő után én csuktam be az ajtajukat. Vagy elmentem sétálni.
- Azta. És.. - nem is tudtam, hogy kérdezzem meg.
- Mit és? Gyere kúrj meg!

Végül meg se kérdeztem. Nem volt fontos.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4218000736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása