Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Trópusi est

2023. június 16. - Sandakutya

Jövök haza. Kulcs a zárban, nem tudok bemenni. Miaf? Becsengetek. Hozzám!
Katka nyit ajtót, egy szál semmiben.
- Te nem túlórázól? - kissé értetlenül kérdez.
Még puszit is elfelejt adni.
- Nem drágám, az tegnap volt, mikor nem voltál itt.
Nem hiszem el, hogy megint megtörténik. Olyan fáradt vagyok, az se érdekel, ha épp dugja valaki. Szépen fejezzék be, aztán hadd mehessek tv-zni.
- Jaaa!
- Van nálad valaki? Rosszkor jöttem? Menjek el? - kérdezem, bár ez az én lakásom, még az is lehet, hogy hajlanék rá.
- Van. Illetve vannak.
Egyre jobb!
- Két pasival csalsz?
- Mi? Dehogy, te bolond! - és mosolyog, jól esik neki, hogy féltékenynek lát.
Pedig én nem is vagyok biztos benne, hogy az vagyok.
- Akkor?
- Tami van itt, meg Barbi!
Naná, hogy nem az a Barbi, tudom.
- És miért vagy meztelen?
- Mert ők is azok! - mosolyog a nőm.
- Ó!
Kezd tetszeni a dolog. A fáradtságom, kezd múlni. Azért tisztázom még a homályos részeket.
-Szóval.. két csajjal kefélsz, míg nem vagyok itthon? - és mosolygok rá.
Naná, itt már nem érezhet semmiféle féltékenységet. Hiszen ez egy jó dolog, pláne, ha nézhetem, vagy inkább ha benne lehetek. Mindegyikben. :)
- Hülye pasi! Csak trópusi bulit tartunk, és nagyon meleg van, süt a nap, isszuk a koktélokat, és nudizunk egy lakatlan szigeten!
- Óóh.
Feltűnik, hogy nagyon meleg van. Azt hittem, csak megizzadtam felfelé a lépcsőn. Minek fűt ez ilyenkor? Jahogy ezért!
- Remek, bemegyek, köszöntöm őket a szigetemen!
- Nem-nem-nem-nem! - tiltakozik Katka és elállja az ajtót.
A bömbölő zenét így is hallom. Meg a kongát.
- Azt nem szabad! A trópusi bulin mindenki csak ruha nélkül lehet! Egyél szépen, zuhanyozz le és gyere be! - mosolyog ez a kis tündér.
- De valamit tudnod kell! Egyiket sem dughatod meg!
- Mi? Akkor milyen buli ez? - háborodok fel őszintén.
- Barbinak pasija van. Tami meg..., tudod. Nem akarnám a legjobb barátnőmet elveszíteni!
- Nem fogod. Igazán finom és kíméletes leszek hozzá, ha csak nem szeretne egy frenetikus durva baszásban részt venni. - kacsintok neki.
- Nem, felejtsd el! Nem lesz semmi. Velük biztosan nem.
Látszik, hogy hajthatatlan. Nem szeretném ha lefújná a jónak ígérkező bulit, szóval rábólintok.
Gyors kaja lapátolás, fürdés.
Szállok ki tisztán a zuhanyzóból, ott áll. Idáig őrzött.
- Ezt fel kell venned!
- Ne bassz má'!
Csukját húz a fejemre.
- Mi a terv? El is raboltok és megerőszakoltok?
- Csak szeretnéd!
Elkezd löködni befelé. Bénán kell mennem, és kicsit bevágni a fejem az ajtófélfába, mintha nem látnék. Pedig simán mindenkit felismerek. Sajnos Barbi, tényleg olyan deszka, mint gondoltam. Sehol cici. Nulla! Na jó, a bimbójával azért eljátszanék.
- Elfogtam egy bennszülöttet. Pénteket.
- Én lenni akar szabad! Szabad szombat!
Tami csak néz és vigyorog. A farkam bámulja. Nem is vártam tőle mást. Még lóg, de lassan kezd porcosodni.
Barbi magát szórakoztatja, táncol körbe-körbe cigi a kezében.
El kezdek látványosan szimatolni.
- Ez cigi?
- Neem! Itt bent nincs cigizés! - és Katka veszi ki Barbi kezéből a cigit, nyomja el egy tányéron.
- Nemá!
Vajon ezt mondaná, akkor is, ha nyakon basznám a cigi miatt?
Kati lelök a kanapéra. Közben majdnem fejberúgom Tamit, még jó, hogy átlátok ezen a szaron, és lefékeztem a lábam.
- Helló kishölgy! Jobban teszi, ha vigyáz!
- Ne feleselj Péntek, mert meghúzom az uborkád! - kiáltja Kati, és kedvesen rángatni kezdi a félkemény banánomat.
- Pénteká felesel! Pénteká felesel! - kontrázok neki.
Bugyuta játék, de ha már elkezdtük..
Tami csak néz és vigyorog. A másik meg.., mintha itt se lennénk. Csak lötyög, forog, iszik néha. Táncikál, de véletlenül sem a ritmusra. Ez be van szívva? Nem éreztem, hogy füves cigi lett volna. Vagyis hülye vagyok hozzá. Lehet, fel se ismerem a szagát.
Közben Kati kezd nem foglalkozni velem. Kezd kínossá válni a szitu.
Én fekszek, mint egy zsák krumpli, a cerka már lóg. Már Tami sem engem néz. Kati lötyög Barbival, próbál beszélgetni, de annak csak önmaga létezik most. És talán egy varázs világ, nem tudom.
Tami nézi őket bárgyú mosollyal. Jó dolog a pia, de csak ha te nem vagy józan.
Felállok, és indulok kifelé.
- Héj Péntek!
Még van időm leszedni a fejemről a párnahuzatot. Ahogy Kati elkap, magamhoz húzom.
- Cica! Iszok valamit, aztán mire visszajövök, induljon be a buli, különben itt foglak a lányok orra előtt megdugni!
- Hmmm... rossz Péntek! - és viszonozza az ajak harapós csókom.
A hűtő üres. Ezek bevittek mindent! Meg is itták?
Visszafelé megtalálom eldobálva a finomságokat a padlón. Whiskey, Balieys, üres pezsgős üveg. Ezért vannak leszedálva? A rövides üvegek alján, még mozog valami. Az jó lesz nekem. Miután kinyaltam a maradékot, feltűnik, hogy még mindig ugyanaz a zene és ugyanaz a felállás. Tami vigyorog, Barbi "táncol", Kati ül a kanapén és engem néz vigyorogva.
- Hát, nem indult be a buli! Most mit fogsz csinálni? - mosolyog ez a lány és félredöntött fejjel, kérdőn néz rám "ártatlan" szemekkel.
- Pénteká megvédi a sziget becsületét! - kiáltom, de alig hallatszik az üvöltő tuc-tucban. Konga már nem szól. Így még kevésbé autentikus a kijelentésem.
Kati hagyja, hogy hanyatt döntsem és azt is, hogy amíg csókolom, a kezemmel jó mélyen a puncijába nyúljak. Nem akarok finomkodni. Egymás után tolom be az ujjakat. Egyet a popsiba is. Valószínűleg nem akar a csajok előtt bénának tűnni, ezért mindent is enged. Mondjuk nedves, az is igaz. 
Aztán négy ujjal kezdem kaparni a vagináját erősen, ezt mindig szerette. Jó darabig hagyja, csak nyög, és a fogán át szívja a levegőt, felváltva.
- Nyalj ki te fasz!
- Te fasz?
- Igen, te fasz! - kissé félve mondja.
- Mármint te fasz Pénteká!
- Imádlak! - mosolyog rám.
Én már hanyatt vagyok, ő mászik előre, a segge már a fejem felett, húzom szét a farpofáit, ő pedig térdből tartja a punciját pont a számon, néha jól belemarkolok a valagába és ahogy ráhúzom a számra, a jobb középső ujjam, tuti, hogy az ánuszába csusszan. Véletlenül.
Szeretem ezt a részt. Én diktálok, ő élvez, aztán megjutalmaz. Többnyire. Most más a helyzet, nem tudom a lányok előtt mit akar. Nem fontos. Legfeljebb bepótolja később. Kétszer.
Ahogy nyalakodom, és az államon csorog le a punci leve, már a nyakam is tocsog, egyszer csak megérzem, valaki megfogja a rudit. Óvatosan, bénán, két ujjal. Nem lehet Katka, ő a másik irányba néz. Konkrétan a seggét mereszti arra a lányra, aki a farkammal játszik. Tuti Tami az. Ott ült a lábamnál. Jól esik, ahogy csinálja, egyre bátrabb. Aztán egyszer csak bekapja. Nagyon vadul kezdi szopni. Valami furcsa.
Belemarkolok a seggbe, feljebb tolom és a fejem kissé megemelve, próbálok átnézni a résen, mi történik. Tami az. Egyértelműen. De a szőke haját Barbi rángatja a faszomon elég durván. Valami csoda folytán nem fogaz ez a lány. Visszateszem a fejem. Csattanást hallok. Abbamarad a szopi, majd sokkal finomabban, és nyálasabban folytatódik, de ugyanazzal a szájjal. Valószínűleg megunta Tami, hogy a faszomon húzkodták. Nem bánom, ez sokkal finomabb. Már csak egy kicsit kéne, még, ó igen, tele engedem a torkod, ne aggódj...! De abbahagyja. Nem is folytatja. Rákapcsolok. Most már muszáj megdugnom Katkát, nem lesz cicó. Nyalni kezdem gyorsan, beleadok mindent. A kezemmel segítek, elvétem a csiklóját, próbálok emlékezni, hogy is szereti a legjobban. A G pontját keresem. Mindent bevetek. Így is vagy jó öt perc mire végre elkezd rángatózni. Megvárom, míg csillapodik. Aztán nyalni kezdem újra, a következő hamarabb jön. Ennyi volt kicsim, most én jövök!
Míg élvez, és négykézláb csukott szemmel remeg, kimászok alóla, és hátulról közelítek. Pont mozdulna, hogy ledőljön pihenni, amikor gyorsan bevágom neki.
- Ááh! - kiált fel.
Kicsit biztos fájt neki, de látom, hogy már élvezi, ahogy töcskölöm. Derékból nem tudom olyan gyorsan, úgyhogy megmarkolom a seggét a csípőjénél fogva és rángatni kezdem a faszomon.
- Óóóh.. deeh... jóóóó...! - élvezkedik a is kurva.
Pont ez kell nekem, egész gyorsan elvégzem a dolgom.
Míg engedem bele, eszembe jut, talán menteni kéne pár cseppet és Tami száját tölteni meg vele, de már csak vágyálomnak és homályos képzelgésnek marad, majd talán legközelebb.

Legjobb buli evör!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2218012596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása