Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Hajó

2023. június 30. - Sandakutya

- Megint a kurvádhoz mész?
- Mi van? - fordulok vissza mosolyogva.
Ez megint valami szerepjáték lesz?
Indulnék reggel melóba, Katka meg megállít az ajtóban.

- Tudod jól! Klárikához! - kiáltja komoly arccal.
- Te miről beszélsz?
Látom hogy duzzog.
De édes, nem tud megszólalni, annyira sajnálja magát. Mindjárt elpityeredik. De cuki! Csak nem értem miért.
Bemegy a szobába és leül az ágyra.
Na, ma se érek be időben. Akkor legalább dugnánk, úgy megérné. Mellé ülök.
- Mi a baj cicuka?
- Tamás, nekem elegem van ebből! - és görbül a szája lefelé.
Na itt kurva nagy baj van.
- Miből kicsim?
Fogom a kezét és simogatom.
Sokáig csak szipog. Nem akar böhöhőgve érthetetlen szavakat dünnyögni. Ezt értékelem. Kivárom, míg megszólal.
- Én nem akarok versenyezni Klárival!
Na ennek elgurult a...
- Te mégis miről beszélsz?
- Tudom jól, hogy neked ő a tökéletes, és én sosem leszek olyan és te mindig vágyakozni fogsz rá és...
- Katika ne beszélj hülyeségeket!
- és folyton eljársz majd hozzá, hogy dugjatok egy jót, tudom, hogy megbeszéltük, hogy lehet ilyet, de akkor is!
Na erre a megbeszéltük dologra nem emlékszem, de talán jobb is, mert akkor lehet, hogy többször elmentem volna.
- Katika, figyelj rám légyszi!
A padlót nézi. Nincs szemkontakt. Ez nem jót jelent.
- Nem tudom, honnan vetted ezeket, de ennek a fele sem igaz.
Kis szünet, majd folytatom.
- Én téged akarlak, nem Klárit! Veled akarok élni, nem vele. Te jobb vagy, mint ő! Mindenben! A szexben is!
Ez mondjuk erős túlzás volt, de tényleg jók vagyunk együtt, nem is értem ezt a hisztit.
- És az, hogy én sosem leszek olyan jó, mint ő, velem csak a szex jó, de persze az sem annyira mint vele? - mondja a padlónak.
Rosszat sejtek.
- Ezt honnan vetted? - kérdezem, pedig a válasz már a fejemben van.
- A hülye videótokról! Onnan!
Baszki. Ez belenyúlkált a laptopomba! Lehet, hogy nem ürítettem a kukát és visszaállította a vágatlan videót, amin Klárival két kefe között beszélgetünk? És amiben elmondtam, hogy ő az igazi és Kati a nyomába se ér? Baszki!
Hogy lehetek ilyen hülye?
- Milyen videóról? - adom a hülyét.
- A két órásról, amiből összevágtad az ötven percest és megmutattad nekem - sírni kezd ez a kislány.
Még megpróbálom elviccelni.
- Jaj, te csacsi! Azért, mert szex után azt mondtam neki, amit hallani akart? Hogy őt szeretem és ő az igazi? Azt nem kell elhinni! Ha így gondolnám, miért veled lennék? Miért mutattam meg volna neked és miért bújtam volna veled az ágyba minden este? Ne csacsiskodj! - próbálok odabújni hozzá.
- Hagyjál! - arrébb ül az ágyon.
De nem szeretem az ilyen játékot. Az idő meg telik. Majd hazudok valamit a cégnél. Megint.
- Katika, abból egy szó sem igaz. Én téged akarlak, nem őt! Különben minek könyörögnék neked most? Mondhatnám, hogy húzz el, nem érdekel! De nem így van! Higyjél nekem, légyszi!
- De minden éjjel vele álmodsz, és őt szólongatod bazdmeg! MINDEN ROHADT ÉJJEL!
Na most már bömbölve sír. Fasza.
Ezt meg honnan tudtam volna? Ritkán álmodok Klárival, szinte sosem. Vagyis nem emlékszem rá. Ezek szerint minden éjjel mégis? Azért azt nem hinném. De hogy ilyen sokszor?
- Cicuka, az álmainkról nem tehetünk, azt nem befolyásolhatjuk! Te sem ígérheted meg nekem, hogy ma egy hajóról fogsz álmodni és még emlékezni is fogsz rá! - próbálkozom, de minek.
Szipog, meg se hallotta, mit mondok. 
Ránéz az órára.
- Elkésel, menj!
- Csak ha adsz egy puszit!
Az arcomra ad, és megy a mosdóba.
Fasza. Így hagyjam itt? Megjött neki? Vagy mi van?

Ahogy beérek melóba, felhívom.
- Minden rendben? Jól vagy?
- Igen. Azt hiszem alszom egyet.
- Az jó ötlet Katika. Este találkozunk! Puszi!
Ma szabin van. Így időzítette, vagy csak most ráér agyalni? Nem is értem.

Két óra múlva kapok tőle egy üzenetet.
- Hajóról álmodtam.

Álmoskönyv szerint hajó jelentése:
"Általában veszedelem, fenyegetettség.
...
Zátonyra futó hajó: szexuális természetű probléma a partnerkapcsolatban. Nőknek: rosszul ítéled meg magad; rossz példaképet választottál."

Persze olyan sor nincs benne, hogy "hajóról álmodni, amikor a pasid megkér rá hogy hajóról álmodj, és amúgy is összevesztetek".

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5618046726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása