Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Katalin

2023. július 02. - Sandakutya

- Ott aludhatok egy barátomnál pár napig?
Hú de gáz, hogy engedélyt kér.
- Miért? Ne csináld már Katka! Még mindig a múltkori miatt? Nem hiszel nekem?
Csak megrándítja a vállát. Hát ez nagyon fasza!
- Melyik barátod?
- Nem ismered - és hallgat.
- De neve csak van?
És még hallgat egy darabig.
- Peti. Most boldog vagy?
A legboldogabb.
- Meleg Peti? 
- Mi? - néz rám bután.
Sosem volt humora?
- Peti, aki meleg?
- Nem meleg! Honnan veszed!?
Egy kicsit talán túl hevesen védte, mintha azt mondta volna:
"Nem meleg, hát a múltkor is megdugott!".
Már nem is csodálkoznám ezen.
- Oké, szóval Petiakinemmeleg. Van köztetek valami?
- Mi? Dehogy! - és mosolyog, de elfordul.
A picsába, de sok ilyen filmet láttam. Vagy ez tényleg a semmit jelenti, vagy mi a tököm?
- Nem akarsz inkább... - de gáz, egy barátnője neve sem jut eszembe.
Majdnem Klárát mondtam, de az ugye nem játszik.
- Anyámnál? Hát nem, köszi!
- Figyelj csak, és ha még egyet itt aludnál, beszélgetnénk, és ha akarod holnap?
- Nem! - rázza a fejét.
- Már amúgy is átvittem pár dolgot.
Ó de jó nekem! Én bizony ki leszek baszva! Vagyis lelép. 
- Oké! Menj. De előbb beszélgessünk!
- Nem akarok! Majd felhívlak! Szia! - és csókot ad a számra.
Szinte kilök az ajtón. Naná, hogy reggel van megint. Ez direkt így időzít esküszöm!

Dél körül hívom.
- Minden rendben, nem gondoltad meg magad?
- Nem. Két napot biztos itt alszom.
- Van köztetek valami?
- Mi? Kivel? - de megint hallom, hogy nevet.
- Petivelakinemmeleg.
- Nincs, és nem meleg! Szia! - és letette.
Hát ezt mondom én is bzmeg! És gondolom, most már be is bizonyíttatja magának, hogy valóban nem az.

Most látom, tizenhárom óra tizenhárom van. Még jó, hogy nem vagyok babonás. Vagyis eddig nem voltam.
Jó lesz ez a pár nap! Hajnalig tévézhetek, hogy el tudjak aludni. Vagy hívjam Klárit? Akkor sosem látnám többet Katit. Bár lehet, így se.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7718046756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figyelem Nem Lankad 2023.07.02. 16:54:10

Mit szólnál ha most ő lepne meg egy filmmel?

jajnemár 2023.07.02. 22:01:06

Kár az időért. Már a dugáson kivül.
süti beállítások módosítása