Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Messenger

2023. július 24. - Sandakutya

Klári: 
Olvastam az Ó, baszki!-t.
Nagyon nehéz ám erre valamit is írni. Kavarog, majd egyszer biztos tiszta lesz, akkor elmondom.
Nem sokára konferencia Siófokon. Puszi.
Én:
Nem tom mit jelent ez a Siófok. Más is ott lesz? Vagy jössz hozzám?
Klári:
Csak én megyek. Más nem lesz. És.. még nem tudom...
Én:
Tihanyban tudok egy tökéletes ott alvós helyet!
Megyek érted Siófokra! :*
Klári:
Mé' pont Tihany? Ha aludtál ott valamelyik csajoddal, akkor nem megyek!
Én:
Nagyon szépek a kilátás a képeken, Balaton, cuki kis ház. Bele fogsz szerelmesedni! 
Klári:
Gumit hozzál ám bőven!
Én:
Ejnye de éhes ez a disznó. A mensid időzítsd okosan!
Klári:
Nem jó! Most megcsalod a nődet? Nem akarok a geci lenni.
Én:
Most? Nem. Akkor talán. De érted kirúgom. Meg amúgy is lehet.
Mi van az öreggel?
Klári:
Okkor ok! De még mindig én leszek a geci!


A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9318039800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása