Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Má' megin' micsinálsz?

2023. július 28. - Sandakutya

Mit hát?

A csajom A nőm (franc se tudja kim) Klári szép új szexi necc ruhácskáját mostam ki, kézzel, szépen átnyomkodva, szappannal. Az ujjam kissé kiszáradva, vigyázni kell, hogy a kiluggatott harisnyaanyag, ne akarjon kiszakadni közben.
Aztán óvatos csavarás, vagyis, szárazra nyomkodás, két törölköző között, kiterítés, de nem akar száradni.
Most (nyilván nem most) éppen a tükör előtt állok (nem próbáltam fel, hülye vagy?), és a hajszárítóval veszettül lebegtetem az anyagot. Legnagyobb fokozat, de vigyázva, ki ne égjen. Csak úgy repül az egy dekás rongy. 
Persze száradni azt nem akar. Mindegy. Remélem a hátralévő két napban nem büdösödik be.

Amúgy nagyon készülök. Kedvenc bor megvéve, a legjobb pólóm, pulcsim kivasalva, belógatva várja, hogy egy kefélős hétvégén kb. egy percen át lássa rajtam a nő. És de, akkor is kell vele foglalkozni.
Nekem ne takarózzon ezzel senki, hogy "Minek vegyek fel drága szexi cuccokat, úgyis csak egy percig lesz rajtam, mielőtt az ember jól megb...!".
Édeseim! Az az előjáték része! Neked az kell, hogy beszélgetés, bor, simogatás, nevetés, a pasinak az, hogy "Azt a kurva de jól áll rajtad ez a..., nem tom mi ez, vedd le gyorsan, vagy a műselyem anyaggal együtt lesz benned a farkam!".
Upsz, megint túlcsordult bennem a romantika.

Szóval túl készülök. Desszert pipa, bor is, ruci, a szállás fasza lesz.
Klárám sosem készült így, vagy nem látszott rajta. Amúgy nem zavart, nekem ő kell, nem a cuccok, amiket hoz.
Ezért meglepő, hogy Rami, ugyanezt műveli, mikor én megyek hozzá.
A kedvenc piám behűtve vár, a kedvenc sütimet süti, látszik, hogy órákon át készült, és mosolyogva gondolt rá, hogy ma meg lesz dugva a romantika.

És bár látom, érzem és értékelem az igyekezetet, szinte hidegen hagy. Vagyis épp az ellenkezőjét éri el. Mert megint azt a kurva tükröt mutatja nekem, hogy a másik nő miatt én készültem, most meg ő, miattam.
Én meg csak simán felugrom pár órára, hogy levarrjam.

Ha felismerem a hibáim, az már fél siker, ugye? Akkor már nem is vagyok olyan bunkó. Ugye, hogy így van, ugye?
rpotjpi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr618054744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása