Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

És még egy kis nyűglődés

2023. augusztus 01. - Sandakutya

Újabb randi, péntek este ott alszom. Király! :(
Vagyis :)

Szombat reggel nyolckor lelépek.
- De miért nem maradsz még? Az egész nap itt lenne nekünk - marasztal Rami.
- Tudod, mondtam, dolgoznom kell! - hazudok szemrebbenés nélkül.
Mondtam volna, hogy nem akarok maradni? Tegnap annyira unatkoztunk este (persze kefe után), hogy ő bealudt, én meg két órát még a telefonom nyomkodtam. Tiszta romantika.
Nem megy na. Egyértelmű, hogy az én hibám. Nem adom magam száz százalékban. Mert nem érzem, hogy ő az vele hosszú távon is akarnám "csinálni". Miért nem rúgom ki? Mert egy egész jó muff van alatta. Igaz, azt várom, minél előbb elmenjek, el akarok élvezni, nem úgy mint ... esetében, amikor azt akarom szex közben, hogy soha ne érjen véget. Gáz, tudom, hagyjál!
Kilépek a kapun, kocsi indít, rádió bekapcsolódik és üvölti: "Magányos csónak a tengeren".
Na bazmeg ez is. Kikapcsolom.

Szépen, nyugodtan hazavezetek és próbálok nem figyelni a fejemben lévő hangokra. Egyikre sem.
- Menj vissza, egész hétvégén dughatnád!
- Ne gyere többet, hiszen nem szereted, nem kell neked!
Mindenki fogja be!

Hallgatom, ahogy duruzsol a motor, és várom, hogy megnézhessem a tegnapi Totalcar Híradót.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9818047450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2023.08.01. 21:11:03

TC hirek...:) melyiket lattad?

Sandakutya 2023.08.01. 21:27:33

@Burgermeister: Tomink talán mindet látta. Ki tudja?

housewifeunleashed 2023.08.03. 12:56:44

Szeretem Tompos Kátya hangját, tetszik az a dal.
süti beállítások módosítása