Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Mesteri

2023. augusztus 19. - Sandakutya

Az állam színe elé kellett járulnom, hogy lássák élek még, tényleg én vagyok, és hogy mennyit öregedtem. Ezt úgy hívják: fényképes igazolvány megújítás.

Három hétre kaptam időpontot. Ja igen, nagyváros, sok segélyt kell kiutalni. Ezért inkább, a legközelebbi szarfalvára kis lakosú településre jelentkeztem be. Másnapra. 

Süt a nap, kellemes illatokat hoz a szél. Az épület előtt szőke, hosszú hajú lány baseball sapkában, szürke feszülős nadrágban sepreget, szedi fel a térkő közül a gyomot. Állati szép feneke van! Egyedül van, tuti nem közmunkás, inkább fizetett kertész. Ahogy közeledem, egyre jobban tetszik. Az alakja, a mozgása, és persze a kerek, pólót feszítő cicik. Nem is tudom, van-e melltartó alatta. Mintha bimbókat látnék. Azért nem bámulhatom meg nagyon, hisz nem vagyok bunkó. De kezd beindítani. Már megérte ide jönni.

Ocsmányiroda, vagyis nem is. Szép kormányablak, egy fiatal ügyintéző lány mosolyogva fogad.
- Miben segíthetek?

Nem akartam elmesélni neki, Ramival milyen nem jó helyzetben vagyunk, van is nőm, meg nincs is, mellette annyira kívánom a szexet, mint egy hat hetes hátbarúgást, inkább mondtam, hogy igazolvány kellene.
Kedves volt, aranyos. Tizenöt perc alatt lett új papírom.
Aztán mielőtt elköszöntünk, még a gépet püfölte, elkérte a számom, amit egy cetlire írt fel, és megadta a magáét, egy cetlin.
- Bármi problémád van, csak hívjon nyugodtan!
Igen, véletlen letegezett mosolyogva, és igyekeztem nem félreérteni. De nem ment.

Komolyan elgondolkoztam, milyen lenne. Szép, szőke göndör fürtök, nem természetes, de a kék szeme az. És az ujjai is szépek, a körmét nem festi. Ja, és vagy 20 kiló plusz. De arányosan. Olyan "erős csontozatú". Ami nekem nem jön be, pláne, mióta ilyet (nem) hajtok otthon. De olyan kedves az arca. És mi van, ha jobb az ágyban, mint Rami? Mondjuk nincs magasan a léc, azt könnyen megugorhatja. Nem is tudom.

Pár napig vajúdtam (nem igazából, ez csak egy kifejezés), már épp rászántam magam, hogy felhívom, amikor csörgött a telefon.
Bemutatkozott.
- Tamás, azért hívom, mert lakhely ellenőrzést kellene tartanom Önnél.
Nagyon hosszan nem válaszoltam, had érezze, ekkora ordas nagy kamut régen hallottam. De azért nem akartam elijeszteni. Beleegyeztem. Azt mondta, csak 15 perc lesz. Mit akar ez? Annyi idő alatt le se tudok zuhanyozni.

Másnap kopog az ajtón. Beengedem.
- Könnyen idetalált? - kezdem a sablont, de folytatni már nem tudtam.
Ahogy az ajtó csukásból visszafordultam, ő már térdelt, a cipzárom húzta le és a szájába tuszkolta a lógicáló farkincát.

Na így már rendben van!
Óvatosan megfogtam két kézzel a haját, hogy tudja, nem fogok sikítva rendőrt hívni, szépen folytassa, amit elkezdett.

Ez a csaj ügyes! Raminál mindenképpen jobb! Klárinál meg... még meglátom. Hagyom kibontakozni.
Nem is kérette magát. A már ágaskodó faszt teljesen birtokba vette. Mikor megfelelő állagúnak ítélte, elkezdte a torkára tolni.
A nadrágom és az alsó gatyám már rég lehúzta, most épp a fenekembe kapaszkodik, az egyik ujja az ánuszomat éri és vadul szopatja... magát.
Felnyársalja a torkát! Remélem, ez nem valami igazi szuicid hajlam. Mondjuk ebben a pillanatban az sem érdekelne.
Már az elején is éreztem, hogy óriásira tudja tátani a száját, a fogát egyáltalán nem éreztem, akkor még kézzel is rásegített, de most már "csak" a ritmusos beszív-beszív és kifuj-kifúj hangját hallom és néha a glu-glu-t.
Ez kurva ügyes! Jó odabent lenni. Megmarkolom a haját erősebben, érezze a törődést, biztos fáj neki kicsit, és rángatni kezdem a fejét a saját ritmusomra. Így már nem lesz szerepe a kezeinek, vagyis újat talál nekik, és gyúr, simogat, bedugja, ahol csak csak ér.
Ez-de-kur-va-fa-sza!
Egy pillanatra Klári jut eszembe, de amikor letekintek, ezt a szőke fejet is jó látni, szóval el is hessegetem, minden jó így ahogy van.
Csak rángatás, néha totál mélyre tolás, aztán ki, mély beszívás és újra.
De inkább a gyors rövidek jönnek be. Egy közepes agyrázkódást ajándékozom neki, annyira rángatom a farkamon a szőke göndörségbe kapaszkodva. De nem látszik rajta, hogy bánná. Élvezetesen nyög közben bazdmeg! Ha kap elég levegőt.
Nagyon sajnálom, hogy mindjárt vége, már a szemem szorítom össze, az se érdekel mit csinál a kezével, de tuti kezet kell majd mosnia, és a végén kicsit kijjebb húzom, nem akarom a torkára engedni, még letüdőzné aztán megvan a baj. Amúgy is jobb, ha épp csak gyengéden érzem a nyelvét, miközben telepumpálom a száját.

Baszki de jó! El fogom kérni a számát! Ja már megvan. Gyűrűt veszek neki, vagy telket a Holdon, bármit, de ezt a szopást akarom mostantól mindig! De ha lehet, egy óra múlva újra!

- Ó baszki! - ennyit tudok kinyögni.
Már a takarítás folyik. Vagyis én csukott szemmel állok, ő meg intézkedik. Már mindent lenyelt.
- Hmm. Ez jó volt! - ezt ő mondta.

Nincs kedvem kinyitni a szemem. Hallom, ahogy kezet mos, elzárja a csapot, gondolom megtörölközik, ad egy puszit és kiengedi magát az ajtón. Ahogy a huzatot megérzem a még nedves farkamon, eszembe jut, vajon beláthatott-e valamelyik szomszéd, ahogy ott állok, már lógó szerszámmal terpeszben, letolt gatyával. Nem érdekel. Amúgy nem hallottam, hogy bárki is lépegetett volna odakint, kivéve... Hogyishívják, és amúgy sem köszönt senkinek. Lehet, hogy bunkó. Nem érdekel. Kell nekem. Legalább még egy ilyenre. Jól látod, lejjebb adtam a gyűrű dolgot. De ez akkor is kurva jó!

Fél perc múlva már csak pislogok, még mindig ugyanabban a pózban. Ha ez egy hülye film lenne, és a srác kissé őrült, azon gondolkoznánk, vajon tényleg megtörtént, vagy csak képzelte az egészet. Ez is megfordul a fejemben, amikor körülnézek. A csajnak nyoma sincs. A parfümjére emlékszem, de már nem érzem. Nyomtalanul eltűnt. De a spermám is - persze, magával vitte a szájában és a gyomrában - szóval, mégsem lehettem egyedül, mert akkor itt minden össze lenne maszatolva. Mi az ott a falon? Ja, nem. Az csak egy régi folt. Száraz, nem lehet lekaparni, és nem is geci. Rég le kellett volna festenem. Akkor mégsem vagyok őrült. Talán. Azért ránézek a telefonomra.

Tényleg felhívott tegnap. És várj! Az ajtó nincs bezárva. Akkor csak itt volt, igaz? 
Bezárom és az ágyra döglök, még mindig letolt gatyával. Asszem alszom egyet. Csak majd nehogy azt gondoljam, hogy álom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4518077690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása