Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

A wc-t pucoltam

2023. október 22. - Sandakutya

Tényleg. Miért, te áthívod anyádat, hogy takarítson utánad? De komolyan!

Közben gondolkoztam azon a lányon.
Ahogy hajolt a tükör előtt, és lentről feltekintve, benne a farkammal nagyon élvezett a szemembe nézni, amíg tudott, és hagyta, akarta, hogy dugjam hátulról.
Vagy az annyiszor megénekelt dolog egy másik alkalommal, míg fogat mosott. 
- Te most tényleg meg fogsz dugni!
Vagy ahogy a tapétának nyomta a tenyereit, csak úgy spontán, míg hátulról kapta az áldást.
Annyiszor meséltem már, minden haverom kívülről fújja.

Tegnap hívtam Klárit.
- Most zuhanyozok, visszahívlak, jó?
Naná, hogy nem izgat a dolog. Miért is kéne?
Visszahívott, beszélgettünk, aranyos volt. Nem több. Aztán...
- Ha látnád milyen nagy a pocakom! - és paskolás hangja hallatszik.
- Várj! Te zuhany után meztelenül fekszel az ágyon, és simogatod magad, amíg beszélgetünk! Igaz?
- Nyertél! Hahaha!
- Ó, te kis rohadék, tudtam, hogy korábban kellett volna letennünk, most látom a szép ujjaidat, ahogy cirógatod magad, csak unalmadban. Semmi szex. Neked. De nekem, ez a látvány...!
- Nem is látod! - mondja vigyorogva.
- Láttam eleget, te bula!
Inkább elköszöntem. Ilyen vidáman jó elválni tőle. Így legközelebb is akarom. Mármint a beszélgetést. Is.

Másnap egy üzenet fogadott, csak egy link. Oda szeretne elmenni nyaralni egyszer ez a drága. Naná, hogy velem.
Egy újabb kúró víkendnek jó lesz.

Közben azon gondolkozom, a rég megbeszélt és elhatározott nudi strand látogatáshoz meg kell öregedni? Esetleg impónak lenni? Vagy nagyon sokat kell dugni előtte, hogy ne álljon a cerka egész nap? Tudom, a felhozatal nagy részére nem fog, pláne az idős papikra nem, de mindig van egy-egy finomság. És mi van, ha pont egy tizenhat éves lányka a legjobb adott pillanatban? Nyilván nem kezdenék ki vele sosem, de a farkam ezt nem tudja! Én csak majszolom a lángost, nézelődök, ez meg azt mondja "IDE NEKEM GYORSAN MEGBASZLAK MEG ANYÁDAT IS!". Na érted. Kinek kell ez, meg a rendőrség?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7618221293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása