Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Valika lika

2023. november 16. - Sandakutya

Oké, ez ökörség. Csak mindenképp akartam ezt a szójátékot. 
Amúgy valószínűleg nem is róla, vagyis nem arról fog szólni.
Na mondom.

Azt álmodtam, hogy írnom kéne, de nem tudtam mit.
Hogy is van az, ha álmunkban a valós problémákkal foglalkozunk, akkor... mi is van?
Semmi?

Amúgy kint álltam egyik nap az udvaron, a nap sütött mint állat, kimondottan jól esett, ahogy melegítette a fejem.
Az egyik Kádár kocka ház teteje mögött pedig kikandikált egy sudár fenyőfa, de csak úgy a vége, olyan másfél-két méter. Pont ami a lakásba való nem sokára. Érted.

Kiskarácsony.

Lehet ezt a címet kellett volna adnom inkább.

a_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1818247173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása