Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Újra

2023. december 22. - Sandakutya

Jöhet? Gyertyák begyújtva?
Ezt én se értem, képzavar, engedd el!

Tündérke hívott. Ő hát!

Izé, meg Jose, meg hogy az egyetemen milyen fontosak a vizsgái, és az egész mikor-mi-mi után jön és hányszor lehet ismételni.
Persze én meg le se ... Vagyis, érdeklődve hallgattam (az majdnem ugyanaz).

- Mondam Benjinek, lejutok oké, de vonat csak később indul vissza. És kétszer kell átszállnom.
- És ezzel én mit kezdjek? - kérdezte az öreg.
Hogy mit vazze? Kocsid van, szépen belapátolnád a punnyadt seggedet a volán mögé, és a csajomat szépen hazavinnéd!
- Érted? El is gondolkoztam, mit keresek én mellette.
- Hát ez az, én sem értem, mert még csak nem is dugtok! - dehogy mondtam, csak gondoltam.
- Megértelek - nyugtattam meg.
- Amúgy meg elszúrtam. Lett volna jövő héten egy továbbképzés. De nem mentem.
- Pont ráérek jövőhéten. Találkozhatunk - fűzöm hozzá viccesen.
- Hát nem tudom. Nagyon sokat kéne szervezkedni hozzá. Hétfő jó neked?

Hogy mi van? Ez tényleg akar? Engem? Az enyémet? Juj de feldobta a napom! :D

- Persze! Nekem tökéletes. Bevallom, nem mindig tudlak követni, mikor vagy az öreggel és virágnyelven beszélsz.
- Aha szerintem is. Anyukám.
- Nála vagy? Anyudnál?
- Igen.
Na ezt is megfejtettük.

Vicces lesz, mert hozzáfűzte, ő a kefe utáni nap megy az öreghez wellnesselni. Az igen!
Kertész lány.
Melegágyból ki, melegágyba be.
Amúgy engem nem zavar. Én meg két nappal korábban húzom ki Ramiból, nem mindegy?

Persze még vergődik, nem is tudja...
Faszomat nem!

- Hallod, már azt hittem megöregedtem, és nem kívánom már a dolgokat, nulla libidó (mármint a kötelezőn túl), már felnőtt filmeket se nézek, - jó, a lányok után megfordulok az utcán, de amúgy -, semmi.
- Aha.
- És ettől a pár mondatodtól, már érzem, hogy... rendben van minden. :)
- Azért ne vedd még biztosra!

Nem a lóf.. nem.

Elköszöntünk, már kapcsoltam is be a gépet. Hogy aszongya booking, meg szállás.
Egy röpke óra elszállt, mire meglett a megfelelő.
Ne legyen túl közel, hozzá, de azért egy óra alatt odaérjünk. Valami legyen, extra, legalább egy hátmosó kefe, vagy bármi a képeken. És persze az ár. Pécs körül szegényes a kínálat.
írtam is egy havernak.
- Figyelj, ezt a szállást kéne lefoglalnod, a te számod és mail címed add meg. Oké?
- Persze. Azonnal.
Semmi kérdés. Se értetlenkedés. Már fél szavakból is...
Nem kellett elmondanom, hogy én nem tehetem, mert mindjárt megyek dugni Ramihoz de a pecót Klárinak foglalom, és nem kéne, hogy hívogatnak, írogatnak mindenféle szállásadók.
- Kész van. Meg is jött a visszaigazolás.

Hazafelé beugrom egy csokiért a kisboltba. Az egyik polcon Klári kedvenc cukorkája. Mellette Rami kedvenc csokija. Mindegyikből veszek, ne sértődjön meg senki. :)

Másnap ráírok: megvan a kéró.

Munkahelyen vagyok. Hívom az ügyfelet. Kinyom.
Klárit hívom, nem veszi fel, csak a szokásos.
Aztán az ügyfél hív, éppen belekezdek, mikor csörög Klári.
- Ne haragudj Jani, nagyon fontos hívásom van, nem sokára visszahívlak!
Klári felvesz.
Parázni kezd, hogy nem fér be az időbe, a randink után, neki még haza, majd Benihez kell menni.
Megnyugtatom, nem kell hazamannie, majd én, háztól házig viszem. Egyik farokról leszáll, és... Persze nem mondom. Megnyugszik. Elköszön, mert épp indul Benihez. Most is.
Ügyfelet visszahívom.
- Minden rendben a családdal?
- Ő.. - ezt meg honnan veszi? Én nem is utaltam ilyesmire. Mindegy.
- Persze, az egészség rendben. Csak azért kerestelek...

Zajlik az élet.

Várom már, hogy a karomban tarthassam ezt a gyönyörű nőt.

- Anyám kimosta a cuccaid.
Fogad kedvesen Rami. Amíg ölelem, a válla felett látom, a konyhaasztalon áll kisebb stócban pár ruhám.
Legfelül a kedvenc alsógatyám, amiben szexibbnek érzem magam. Rendes tőle, hogy előkészíti nekem, a Kláris randira. Remélem tetszik majd neki.

Haverrel beszélünk telefonon.
- Bocs, nem tudunk inni a megbeszélt napon, Klárit fogom kefélni éppen. Tudod, mindig azt érzem, hogy ez az utolsó, és lehet, hogy most tényleg az utolsó alkalom, nem szalasztanám el a lehetőséget.
- Persze, megértem, szólj, ha segítség kell! ;)
- Bírom egyedül is, köszi!
- Akkor szedd szét minden testnyílását! Ezek azt szeretik!

Meglátom, mihez lesz kedvünk.

0001-04_1800.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr818276445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása