Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

A telhetetlen

2022. május 19. - Sandakutya

Nem szívesen mesélek róla. Bárkinek szóba hozom, sosem tudom leírni pontosan, milyen is volt ő. Egy pár mondatos felületes "ismeretség" után senki sem érti meg igazán, hogy is gondolkozott ez a nő. Értékes, okos ember volt, és szerethető. Könnyebb ítélkezni: Kurva! Pedig nagyon nem.

Történt, hogy megismertem őt. Éppen egy megdöglött kapcsolaton volt túl (ki nem?), és éppen jókor voltunk jó helyen egymásnak. Igazi szerelem lett. 
Aztán teltek-múltak az évek, és több-kevesebb sikerrel igyekeztük legyőzni az elénk gördülő akadályokat, hogy megmentsük a kapcsolatunkat. Szerelem az volt, de néha az sem elég.
Én léptem le, vagy ő, ki tudja, nem számít. Egy rövid szünet után újra együtt töltöttünk egy hétvégét, de nem alakult jól.

Eltelt egy év. Tegnap felhívott, megint nincs senkije. Szerintem nagyon viszkedhet neki, mert már a második mondatában baszás volt. Bár igaz, az asztallábába rúgott bele, azért mondta. Akkor derült ki, mi történt.

Mivel külön voltunk, ismerkedett más hapsikkal. 
Hétfőn még Gézával dugott, de az hibának bizonyult. Amúgy is béna volt a pasi.
Úgy mesélte, hogy tényleg megtörtént, mint a viccben.
- Tedd már be!
- Dehát már bent van!
- Óh, de jó nagy!
Másnap kirúgta a pasit. Nem csak a méret miatt.
Jenővel szerdára volt randi megbeszélve, de az kimaradt, csütörtökön szexeltek egy 19 másodpercest. A csaj mondta. Akárhogy is, nem lehetett jó. Állítólag a pali már attól is felizgult, hogy felhúzta rá a gumit, így amikor a punciba került, már nem sok mindent tudott kezdeni vele.
Hétvégén én toltam vagy két napig. Az ágyban mindig megértettük egymást, de mielőtt hazaindultam, már újra vitatkoztunk.
Majd hogy-hogy nem, vasárnap este meglátogatta egy régi-régi jó barát, akivel a legjobb volt a szex régen. Röpke hat órás beszélgetés után, ő is megcsinálta.

Így alakult, hogy azon a héten négy pali volt. Négyen egy bugyiban. Persze nem egy időben. Jó nagy bugyi kell ehhez. Mondjuk nagy feneke volt, az igaz, és hogy imádtam! Szerintem mindegyikünk.

A kedves kis történet végén bájosan megkérdezte, nem iszunk-e meg valamikor egy kávét.
Mondtam neki, sajnos, nem kávézom. És szomorúan letettem a telefont.

Pina a láthatáron se, és egy egy éves sztori után meg elmegy a kedvem a nőtől. Mi a franc van velem? 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3417784792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása