Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Kezdek kétségbe esni

2022. május 20. - Nilla30921008

Ma annyira magam alatt voltam, hogy muszáj volt tennem valamit ellene.

Megettem egy rakás sütit. Úgy se látszik meg rajtam. :D 
Na ez nem elég, ettől nem leszek se jobban, se beteg. Pakoltam utána pár doboz jégkrémet is. :D

Ez se segített... Megnéztem hát újra a Twilight-ot. Valamikor az volt az egyik kedvenc filmem. Könyvben se volt rossz.
Na, akkor holnap jobb kell legyen, mert ettől meg bőgtem egy jót.

Hogy miért lesz szebb a holnap?
Hát mert a világ ilyen! Egyik nap rossz, de a másnap szebb lesz. Az eső se eshet egyfolytában. Még az égnek is elapadnak néha a könnyei és akkor újra napsütés lesz.

Vagy nem?! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9317793195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása