Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Lánybúcsú

2023. február 16. - Nilla30921008
Láttam egy hirdetést:
Esticsillag partibusz
Rúdtánc oktatás leánybúcsúra.
Táncoktatás után ki is lehet próbálni a partibuszon a megszerzett tudást.
Forráskép megtekintése
Mivel minden kérést figyelembe vesznek (segítenek a megvalósításban) úgy döntöttem, hogy Juli barátnőm egy hét múlva tartandó esküvője előtt, ezt adom ajándékba azzal, hogy a rúdtánc oktatást követően legyenek fiúk is a búcsúztatásnál. Hiszen soha jobb alkalom nem lesz a frissen szerzett tudásunk bizonyítására. Ha a műsorszámunk sikeres, egészen bizonyosan meg is dug valamelyik srác. Bár lehet, hogy akkor is, ha nem tanultunk rendesen. A választás természetesen az ünnepeltet illeti: akarja-e bármelyiket és ha igen kit/kiket. Utóbbi csak azért, mert tudom róla, hogy régebben szerette a szendvicset.
Az eseményt megelőzően tisztázok minden részletet a rendezvényszervező ismerősömmel, de a tényleges megrendelés előtt felvezetem az ötletet a boldog menyasszonyjelöltnek. A fiúkat nem kell ismernünk, de ne legyenek idősek. Korunkbelieket választok videókban mutatott egyetemi focicsapatból. A rendezvény szervezője szerint egészen biztosan jutányos áron tudja beszervezni bármelyiket egy alkalomra, titoktartási kötelezettségi nyilatkozattal együtt. Mert ugye ez nem kerülhet napvilágra soha, bár szép emlék lesz, remélem mindenki számára.
Barátnőm, Juli első hallásra a várt módon reagál, lehülyéz.
- Neked teljesen elment az eszed! Miért keféljek idegennel, amikor a vőlegényem egy nagy csődör?!
- Változatosság!? Gondold csak át! Most még nem számít megcsalásnak egy ilyen és nem is kötelező neked. Attól még mi többiek élvezhetjük a pasikat, ha neked elég a látvány. De ahogy ismerlek, te nem tagadnád meg magadtól a jót! Szóval inkább attól félsz, hogy nem fogsz tudni ellenállni nekik.
- Ha belemennék, nem is akarnék, de ha kitudódik egy ilyen orgia, fuccs a lagzinak és azt nem kockáztathatom.
- Legalább nézd meg a srácokat. - kérleltem és leültettem a laptop elé, majd én is letelepedve elindítottam neki a kínálatot.
Izmos, dögös pasik, mind elég helyes, jóképű bármilyen alkalomra.
- Egyikük mintha ismerős lenne.
- Nyugi. Egészen biztosan nem ismerős. Más város egyeteméről valók, átnéztem mind. Na és ha véletlenül mégis, akkor se lesz gond, mert titoktartási nyilatkozatot is aláíratnak velük és mindegyikünkön lesz egy farsangi csipkeszemfedő, ami miatt nem ismerhetnek fel egyikünket sem. Ezt nekik tilos levenni rólunk. Mi meg nem fogjuk. A résztvevők kiválasztása teljesen rád van bízva, fájjon érte a te fejed, ha pletyis csajt hívsz meg.
-Senkit sem akarok kihagyni, de csak pár olyan van mint te, akiben teljesen megbízom. Tudod mit? Csináljuk úgy, hogy a többieket az idő leteltével átszállítjuk egy másik buszra, ami mindenkit hazajuttat. Így a ruhaválasztás sem lesz gond senkinek sem, akármilyen legyen is az idő holnapután. Mi páran megyünk csak tovább az igazi buliba. Megoldható?
- Hát persze. Neked bármit.
Ez a beszélgetés ugyan nem volt ennyire rövid, de végül minden aggodalmát eloszlattam és a szükséges mértékben felkeltettem az érdeklődését, hogy ez legyen a végeredmény.
Miután nagy nehezen beleegyezett, leadtam a megrendelést és úgy döntöttem kiegészítem pár szabállyal.
A rúdtánc oktatót nem molesztálhatja senki, de meghívjuk a továbbiakra is. Hogy jön-e az rajta áll majd.
A busz csak ismerkedési fázisra használható, ott semmi extra nem történhet.
Viszont, hogy valóban emlékezetes legyen mindenki számára, engem letesznek fél órával a buszos parti befejezése előtt egy barátom villájánál, ahol majd a buli folytatódik és ahol bármi megtörténhet.
Erre azért van szükség, mert életemben először szerettem volna kipróbálni, milyen lehet egy sushi lánynak lenni. Igaz, hogy a kínálat, amit a testemről ehetnek majd le fél óráig a vendégek, nem éppen sushi lesz - az túl drága lett volna - de valami apró, húsos, gyümölcsös helyettes étel összeállítás reméltem megteszi majd.  Úgy gondoltam, az élmény hasonló lesz mindenki számára. Erre az akcióra is összeállítottam pár szabályt, amit a netről szedtem össze nagyrészt és amit az érkezőkkel Martin, a rendezvényszervező ismerősöm közöl majd. Martin régi ismerősöm és teljesen megbízható. Ő ügyel majd arra is, hogy semmi olyan ne történhessen, amit én nem szeretnék.
Természetesen az ételek, mint rendesen, nem érintkeznek a bőrömmel, mignon-papír alapjuk lesz és kizárólag pálcikákkal "falatozhatnak" rólam. A mellbimbóm és puncim virágborítást kap, marcipánból, mert az kellően ragad és nem esik le, mint egy természetes virág tenné.
Átfutott rajtam olyan ötlet is, hogy a végén választásom szerinti fiúka esetleg leehetné rólam ezeket is, kizárólag a szájával. Ezeknél a területeknél pálcika használatát nem szerettem volna, de a kéz érintése így nyilvánosan eléggé intim lenne és látványosabb is ha ugyanezt a szájával teszi. Talán én is jobban fogom élvezni, ha egyáltalán sort kerítek erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7917895517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása