Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Ment a válasz neki

2022. június 19. - Nilla30921008

Nah, ma ismét leírtam amit gondoltam. Megírtam NEKI!
Kíváncsi vagyok érti-e majd.

Jött is válasz! Hoppá... Megint elbeszélünk egymás mellett! És megint bosszús vagyok!

Lehet, hogy már ilyen is maradok? Mégse ártana egy jóképű pasi. De nem akar jönni a hercegem. Pedig azt se bánnám, ha nem lenne fehér lova! Kinek kell egy paci ma már? Tudok én lovagolni anélkül is. :D

Randit akar. Elmenjek?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9017793185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nilla30921008 2022.06.24. 00:54:21

Tényleg ilyen hiányosan írtam le? :D
süti beállítások módosítása