Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Informatikus ismerős

2022. június 15. - Nilla30921008

Nem hiszek a netes randi oldalakban, de gondoltam kipróbálom.
Ma megismertem valakit, aki informatikus.
Na jó, túlzás, hogy megismertem, mert ezen kívül semmit se tudok róla. :D

A szakmájával kezdődött. (Hogy minek is írom ezt? Unalomból? Talán…)
Szerettem volna tanácsot kérni egy olyantól, aki - látszólag - sokat tud már erről.

Kockabyte21. Ki más választana ilyen buta nevet egy account-nak? :D De legalább érzelmes. Na, hátha…

Ok, de hogy fogjak hozzá? Ha szimplán rákérdezek, szerintem elhajt. A hülyékkel senkinek nincs kedve foglalkozni, pláne megismerni őket! Hátha ragályos. :D

Kitaláltam. Írtam neki egy kis heccelős komit. Nem sértés, nem kritika… Csak annyi, hogy szeretném, ha hosszabban írna. Gondoltam ebből lejön neki az, hogy tetszik amit írt. Na és amikor válaszol, majd sort kerítek a titkai megfejtésével kapcsolatos kérdéseimre.

Hát persze, hogy nem érti! Meg. Hanem félre! :D
Félreérti mert írja, hogy kritikának vette, bár nem hari, de én se azért, hogy törli onnan azt a komit. :D

Nem baj… A cél azért megvan! Írt a szentem. ;) Valami csak kialakul ebből is.
Vagy nem…

 

***

Beszélgetünk néha mailben. Hülyülünk is, bár ezt se érti sokszor. Kicsit paranoiás… Lehet rossz tapasztalatai vannak?! Szeretnék javítani a statisztikáján. :) Na nem a nőzés terén! Csak a bizalomén. Talán sikerül, ha rájön, hogy igazából mit akarok tőle.

Hát mi mást, mint a számítógép rejtelmeibe való bevezetést! Mást vezessen csak be másnak! Amiket ír abból lejön, hogy számtalan nőismerőse van… De nekem amúgy se kell olyan? Hisz még azt se tudom, hogyan szólítsam. :)

Azért mégiscsak kellemes, hogy valaki gondol rám. Néha. Ha máskor nem, de akkor tuti, amikor a butaságaimmal zargatom. :D

Egyszer azért elárult a nevét. :) Csak a keresztnév… Valami általa idézett valamiben volt egy keresztnév. A tárgy lett volna a lényeg, mert azt írta tőle származik. De név nélkül is lehet álmodni bárkiről.
Persze én róla nemfogok! Soha! :D
Na jó… Soha ne mondd, hogy soha. :D

 Valamit azonban nem értek! Miért néz ez engem mindig férfinek, amikor valami okosságot írok neki? Tényleg ennyire butának látszanak ma a nők? Hogy igazából semmihez se értünk?! Vagy csak éppen azért nem a férfiakkal beszélgetünk olyasmikről, mert azok úgyse hiszik mást, mint hogy a nők csak egy szép test, csinos arc és forró punci?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5917793273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása