Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Infos2

2022. június 17. - Nilla30921008

Kaptam ma is levelet tőle. :) Felvidított vele! :D Küldtem neki egy olyan "vallomást", gondoltam feldobom a napját.
Ha már infós nem hiszem, hogy gondot okozna neki egy QR kód megfejtése. Mondjuk az már másnak se...Pl ez:

Nem is okoz, de írja, hogy :

Megkaptam, mondom hát ez mi a tök? Múlt héten csináltam a cégnél egy kódot, amit a raktárban a polcokra kell kitenni, melyik sorban milyen alkatrészek vannak. Hülye kocka, nem filctollal kiírja, hanem QR kódot csinál hozzá. :)
Persze nem tették ki, nem ismerték fel.
Erre küldted te. Na mondom, mégiscsak egy rossz indulatú, vírus terjesztő vagy, És talán hapsi is, ki tudja. :D
Kicsit talán túl sok filmet nézek.
Úgyhogy nem a telómmal néztem meg, hanem egy online QR olvasón, privát böngészőben. Persze tudom, ez nem véd semmi ellen. A magyar karaktereket nem is szerette. :)

 

Ennyit írtam rá kb:

Megint sikerült megnevettetned. :D De... Tudod, rosszul állsz az adatvédelemhez. :D
Ha vírust akarnék küldeni inkább egy dögös csajsziról tennék be egy képet zipben meg azt is rarolva, titkosítva, pw-vel, mert ugye én kis szégyellős vagyok és meg ne muti azt másnak. :D Tuti ráharapnál és voila... ;) Persze másként is lehet(ne) de mi lenne azzal a célom? Hm?
Ha haragudnék is, a bosszúállás nem az én műfajom, erre már a szövegemből is rájöhettél, ha akartál.
Ja és mivel már írtad, hogy informatikus vagy, nem becsülnélek le ennyire, hogy ilyen butasággal próbálkozzak. :D
Az a sorjelölő nem is lett volna olyan rossz ötlet! Elképzeltem, ahogy a kiscsajszik próbálják a telót ráirányítani arra a QR-kódra amit a szerszámodra aggattál.... Alulról természetesen, mert a kép elferdült. Na és lehet mást sikerülne fotózniuk. :$

Ugye nem voltam bunkó? 

De már megint... Ha olyat írok, amit nem várna tőlem, ami szerinte furcsa, mert 

egy nő ilyet nem tudhat!

akkor egyből pasi leszek! 

Gyors ellenőrzés nálam... Még mindig nem az vagyok. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3117793295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása