Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Béranya

2022. május 24. - Nilla30921008

Csinos fiatal, egészséges nőt keresünk béranyának, anyagi ellenszolgáltatásért.

Így szól a hirdetés, elérhetőséggel.

Jelentkezem, mert szegény szülőktől származom és az egyetemre kell a pénz. Még azt is bevállalhatom, hogy évet halasztok, csak meglegyen a diploma és addig se kelljen hitelt felvennem, mégis tudjak éni és a figyelmem a tanulásnak szentelni.

Találkozót beszélünk meg, ahol kiderül, hogy eddig már hat nőt hallgattak meg a jelentkezés kapcsán. Eredmény, hogy még nem döntöttek. Akár én is lehetnék a győztes - mint egy pályázaton. A feltétel a férfi részéről, hogy nem lehet jelenleg kapcsolatom, betegségem, és a mesterséges megtermékenyítés sem jöhet szóba. Cserébe ajánlanak szállást, teljes ellátást - beleértve a zsebpénzt is - és amikor megszülök és átadom a gyereket, egy jókoraösszeget helyeznek egy általam megadott bankszámlára. A feleség mindjárt hozzáteszi, hogy addig az ideig ameddig teherbe nem esek, napi két alkalommal kell együtt lennem a párjával - e célból, úgy, hogy ő is jelen lesz minden egyes esetben - nem szedhetek fogamzásgátlót, állandó orvosi ellenőrzés lesz és csak a havi ciklus idejére mondhatok nemet és/vagy ha megbetegszem. Egy hét gondolkodási időt kapok a feltételek átgondolására, ha nem mondok azonnal nemet.

Ekkor a férjet kiküldi. Elsírja magát, mert azt látja, hogy én is nemet mondanék.
- Mi az, hogy én is?
- Eddig tényleg volt hat jelentkező, de mindegyik azonnal nemet mondott, amikor megtudták, hogy nem lehet mesterséges megtermékenyítés. Azt mondták, hogy ők béranyának jelentkeztek és nem kurvának. A férjem pedig ragaszkodik a természetes úthoz. Azt mondja, másképp semmi garancia nincs arra, hogy tényleg ő legyen az apa. Nem bízik az orvosokban, nem bízik a DNS-vizsgálatokban sem, kizárólag a saját faszában bízik. - sírja a csinos 35 körüli nő, majd hozzáteszi - Pedig némelyiknek azt is elnéztem volna, ha egyedül akarna maradni a férjemmel. Pedig nagyon szeretem őt és nem akarom elveszíteni. De gyerek nélkül tudom, hogy el fog hagyni. Gazdag és kell neki egy örökös.
- Bocsánat, de mi a garancia arra, hogy nem fog belém szeretni, ha elhúzódik a…
- Nem fog. Megígérte. De tegezz kérlek. Elnézést, de én vagyok az idősebb, ezért ajánlom fel. Ha ez gondot okozna… - szipogja.
- Ok, Szandrának hívnak - nyújtok neki kezet ismét.
- Rendben, tudod, én Rebeka vagyok.
Kézfogása gyengéd és picit borzongató is. Pedig sose gerjedtem a saját nememre.
- Remélem, te nem mondasz majd nemet. Te vagy az utolsó reményem. Nincs több jelentkező, hiába nagy a felajánlott összeg.
- Háát… majd meggondolom. De ha úgy döntök, hogy elfogadom, akkor addig tanulhatok tovább, ameddig teherbe nem esek?
- Attól tartok nem. Tudod a férjem kissé paranoiás és nem akar kockáztatni. Szóval.. Nem akarlak elriasztani ezzel is, de ameddig nem szülöd meg a gyerekünket, addig kizárólag vele és nőkkel találkozhatsz csak. De itthon minden kényelmed meglesz és bárkit bármikor fogadhatsz, ha az nem egy férfi. Az volt a feltétele, hogy erre nekem kell felügyelni.

Eléggé furcsa, mi több elborzasztó feltétel, de annyira kell a pénz… Azért azonnal nem adtam választ.
Rebeka felajánlotta, hogy addig is legyek a vendégük ameddig nem döntök. Addig a férje nem fog még illetlenül rám nézni se . Vele meg összeismerkedhetnék.
Össze is ismerkedtünk, sőt! A barátság elmélyült és hiába nem éreztem addig vágyat magamban a saját nemem iránt, ő valahogy más volt. Gyönyörű és kívánatos, mégis más. Akkor még nem is tudtam mennyire.

Aztán egyik nap rányitottam fürdés közben. Masztizott és nem vett észre. Kilestem, bár tudtam, hogy illetlenség, de… Óriási meglepetésben lett részem, amikor mintegy hatodik érzékkel észrevéve engem, felém fordult és… Csodálatosan szép melllei voltak a szőke hosszú hajához és babaarcához illően, karcsú derék, izmos csípő és izmos bájdorong is. Aztaa… Hát ezért nem lehet gyereke!  Zavaromban ledermedtem. Ő odajött és felemelt magához, majd gyengéden szájon csókolt. A kezemet ráhúzta a méretes farkára és hagyta, hadd döntsek én, akarok-e játszani vele, avagy továbbra is irtózok tőle. Nos… Testem döntött helyettem. Egyszerűen nem tudtam elengedni azt a szerszámot! Pedig nagyon akartam az eszemmel, mégsem sikerült. Mozdulni se mertem. Egy perc csend után, látva, hogy nem ellenkezem, maga után vont és bezárta a fürdőszoba ajtót.
- Fürödj velem kérlek - búgta - Olyan gyönyörű vagy…
És én mentem engedelmesen, mint akit megbabonáztak! Hatalmasat szeretkeztünk. Nagyon kellemes volt magamban érezni őt, miközben soha nem érzett gyengédséggel csókolta a testem minden részletét.

 Másnapra meghoztam a döntést. Maradok és megszülöm a gyereküket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr217787956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása