Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Nikivel álmodtam

2022. szeptember 07. - Sandakutya

Hiába, nagy hatással volt rám ez a lány. Vagy ez a helyzet? Lehet, hogy "bármelyik" lánnyal így élveztem volna? Nem. Nyilván azért hozzájárult a személyisége is.

Nálam voltunk, azon a napon, amikor minden klappolt. Volt, hogy nem is kértem. Egyszerűen érezte, hogy nekem hogy jó, és szerintem neki is az volt. Nem szexeltünk. Ült mellettem a földön, fogtuk egymás kezét és bámultuk a tévét. Olyan kellemes, idilli állapot volt. Simogattam a pici kis kacsót, néha ő is a kezem. Nem kellett "parancsolgatni". Úgy működött, mint egy barátnő, vagy a szerelmed, akivel megértitek egymást. Ha készítettek volna rólunk egy képet ott, nem lehetett volna megmondani, hogy házasok, vagy szeretők vagyunk, de biztosan azt mondta volna mindenki: szerelmesek. Pedig nem voltunk. Csak élveztük a helyzetet. Sok ilyen volt. Ez hiányzik.
Ha néha jönnek új nők, szexelünk, jó is, de mindig elmennek. Ha itt is alszanak, két napra biztosan nem maradnak. És nincs ilyen nyugalom, mint vele volt.

Szívesen elolvasnám, mit ír rólam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7817809523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása