Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Megemlékezés

2022. november 07. - Sandakutya

Épp ma kezdtem írni ezeket. Vagyis akkor van most, izé..., mindegy.

Érdekes visszanézni, azt a sok butaságot olvasni, a "stílust" ízlelgetni. Persze most is van hülyeség bőven, de mintha fejlődtem volna. Szeretném azt hinni.

Mostanában "egyszerű" extrákon dolgozom. Fejben. Kitalálok dolgokat, hogy is lehetne szokatlan környezetben megtenni azt.., a dolgot. Amit a legjobban szeretek. Lányokkal. Na.
Fogmosás közben, telefonálás alatt, mosogatáskor, fürdés, ágyazás, főzés, kitudja, bármi közben. A lényeg, nem ér leállni a tevékenységgel. Mint amikor kocsit vezet az ember, és valaki lepippantja. Azt nem lehet, hogy "bocsi, most nem vezetek", mert hopp, máris az árokban kötsz ki. Amit elkezdtél, fejezd is be. És te is Drágám!
Már csak partner kell hozzá.

Vajon Angi mit csinál mostanában?

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr6217820675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2022.11.08. 00:16:18

Mikor Klári telefonált ott volt az alkalom két poszttal ezelőtt.

Sandakutya 2022.11.08. 09:26:59

@Figy L M 1 ideYEeeah: Azt sose nem akarja, megkérdeztem. Sőt, kézzel-lábbal tiltakozik ellene. Meg az amúgy is bonyolult szitu volt.
süti beállítások módosítása