Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Terápiás szakítás

2022. november 30. - Sandakutya

Klári a legjobb. Ez tény. De mivel nem hajlandó csak 2-3 hetente rám nyitni az ajtót, amikor Noémi írt, hogy "mi zu?" belementem. Mármint nem bele, csak egy randiba. Egyelőre. Bár cseten már világossá vált, mindent is akar majd. Pfuj.

Klári közepesen akadt ki. Tudja, nincs hozzá joga, de mégsem akarja, hogy talizzak a másikkal. És nem dughatom meg Noémit, mert akkor nem jön többet.
Csak röhögök, de rosszul esik.
Napokig szenvedek, nem találom a helyem. Nem tudom, mi a megoldás. Őrlődök.

Találka. Szépen lazázunk a belvárosban. Nem kiemelkedő, de rendben van a csaj. Szerencsére nem hízott. Beszélgetünk, vicces, és olyan ártatlanul mondja "Persze hogy szoktam maszturbálni, miért, te nem?", hogy legszívesebben azonnal rámásznék. Séta, egy süti, a szokásos hülyeségek. Nem is tudom, miért nem kezdtünk az ágyban rögtön. Aztán nyavajogni kezdek, mennem kell, holnap munka, még sok dolgom van otthon. Valójában a puncijára tartalékoltam az erőm, az a hétvégére volt esedékes. Nem akartam megunni a nőt, na. Szép dolog a séta, de nekem erdő inkább, mint ház-ház-kút-épület-ház. Közben lefagy a tököm, össze is csuriztam kicsit a dolgokat. Pff!

Alig akar elengedni. Szó szerint. Nem az a "Maradj még kicsit!" kislányos, bújós kérlelős. Megfog, a nyelvét a torkomba dugja, és kilenc perc után, még mindig nem unja. Biztos velem van baj.
Nagy nehezen elszabadulok, de előtte biztosítom, hogy igen, pár nap múlva meg lesz hágva. Többször. Mindenféle undorítóskodás közepette. Én is vágyom rá, de tényleg. Nem részletezem miket ígért be. :)

Aztán haza megyek, Klári hív. Mesél. Beszél, hadar, mondja a semmit, mint mindig. Én meg elolvadok. Hallgatom, és élvezem a "társaságát".
Majd megkérdezi milyen volt. Elmondom. Ki van akadva, azt mondja hülye vagyok. Vergődik, tiltakozik, szenved, majd hallgat. Hosszan. Ez tőle furcsa. A csendjében érzem a fenyegetést, hogy elveszítem. Teljesen.
Egyszer csak megkérdezi: "Melyikünket fogod gumiban megdugni?".
Nem is értem, hogy mit hallok.
- Őt, természetesen.
- Helyes. Nekünk úgyis sokkal jobb gumi nélkül.
Elfogadta! Végső kétségbeesésében belement, hogy én is baszkodhatok mást (aki nem a húga), és nincs beleszólása. Nem is értem. Ez tényleg szeret dugni velem engem, hogy bevállalja.
Elköszönünk, "Jó éjt, Puszi!".

Aztán úgy hét és három nyolcad perc után veszem észre, hogy üres fejjel bámulom a szőnyeget. Túl nagy volt a kontraszt. Na nem a fekete és fehér minták között a szőttesen, hanem a két nő között. Az egyiktől szabadulni akartam, a másikat szeretem dugnám.
Még este írok a csajnak, ennyi, kuka, nincs tovább, bocsi. Blokkolom (nem úgy).

Baj van velem. Beígérik a tuti puncit nekem, pár naponta hozzá is juthatnék, erre nekem az kell, akinek nem igazán kellek. Hülye vagyok. Ez is tény.

Mélyen és pihentetően alszom, reggel is érzem, ez volt a jó döntés, rendben van a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7517835431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása