Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Hogy mik vannak

2024. január 30. - Sandakutya

Valaki megkérdezte tőlem "Most akkor három csajod van?".

Dehogy van! Senkinek sincs három csaja. Egy csajom van, egy nőm és egy szeretőm. Vagyis a csajom az a szeretőm, a nőm az úgy van és van ... várjál! Belekeveredtem.

És egy negyedik is rám írt a múltamból. Ezek mindig együtt jönnek. Egyszerre van ciklusuk? Vagy a hold állása, a napfolt tevékenység... ki tudja. 
Ezért nem szoktam a hidakat felégetni magam mögött. Ínséges időkben jó lehet még egy őő.., egy levetett cipő is. Ha az embernek fázna a..., a lába. Persze. Mi más?

Aszongya ő, négyeske: "Van valakid? És te félrelépnél? Vagy egyedül álló vagy? Nem értelek."

Ha nem érti, akkor ugye nem pálya. De ha megmondom, akkor kiesik a listáról. Mármint törölteti magát. Egy újabb évre. És ha úgy alakul, hogy mindenkitől megszabadulok (lekoptatnak), akkor mi tévő legyek? Vagyis hova tévő. Mármint kibe?
Pfuj. Egy ilyen rossz szóviccért égetem magam, és szégyellem azok előtt, akik fontosak nekem.
De hát a magány nagy úr. Az afféle kisördög. Sugdos a fülembe.

- Nem para, írd le! Azaz! Vicces vagy. Jó lesz! Erre ragadnak a nők (na jó, nem ver át, azért azt tudom hogy nem).

Ez is csak egy ilyen miafasz lett.
Pedig eskü nem ittam. Lehet az a baj.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr5018306231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása