Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Tornacipő

2023. július 18. - Sandakutya

Klári régi tornacipőjét megtaláltam.
Egyszer itt hagyta, azt mondta, majd abban járunk squasholni. Mondtam, hogy az fallabda. A falnak ütjük a labdát, egyszerű. De szerinte az Quash. Jo.
Sose mentünk el.

Éppen szanáltam a dolgokat és megtaláltam. Szinte hibátlan és új. Gondolkoztam rajta,  kidobjam, a felejtés elősegítése végett (sose fogy el az a sok xar amit itt hagyott)?
Áh, nem szemetelünk, gondoltam kimosom és feladom csomagban. Be a mosógépbe egy lábtörlővel.

Egy óra múlva szedném ki, és mindent egységesen fekete korom lep be. Mondom miaf?
Hát a gép szépen ledarálta a cipő talpát. Az egyikét. Megakadhatott, és jól eltüntette a felét. Ez a fekete retek meg ott volt mindenhol.
Két üres mosás után és némi sikálással tűnt csak el.
Viszont eldőlt a dolog, nem kell csomagküldésre költenem. Kuka.

Pont mint a kapcsolatunk.

med_0017544739.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr7218016612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása