Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Na ezek után

2024. május 27. - Sandakutya

Igaza volt a nőnek.

Egy nap nagyon kevés együtt. Egy éjszaka szintén. Igaz talán intenzívebb volt a szex, mert sietni kellett, de nagyon későn tudtam elengedni magam. Totál stressz voltam, az ital segített és hogy láttam ezt a csodát, de másnap a haza indulás előtt, megint minden zavart és alig tudtam élvezni a kedvesem. Mikor hazaindultunk, pár perc autópálya után, gyorsan kerestünk egy random park/Dunapart akármit (a legjobb Na'vi ült mellettem) és muszáj volt csak állni, ölelni, feszültségtelenítést végezni.

De előtte még tanösvény, összekötve vad-kalanddal, avagy ki a kiserdő hőse és melyik burzsuj nyírja a legszebbre a pázsitot és a buxust a tóparton, hogy a sok paraszt büntetlenül végig gyalogoljon rajta "mert ez közterület f.szom jogom van hozzá!" meg a kutyáját szaratja oda hogy rohadjon meg mind egyesével és együtt is. De mi élveztük. Én a társaság végett leginkább. A döglött hal szaga már meg sem érintett.

Na ezek után Rami megháborodott.
Én nem is értem. Pedig szépen írogattam neki szorgalmasan, falból, persze, a kollégák, itt vannak, meg a munka, hiányzol... Klári ki is akadt, hogy miért nem vele foglalkozom. Mondom Cica, ugye tudod, hogy épp tilosban járunk? És biztosítanom kell, hogy dehogyis lógatom másba és csak őt, mindenkinél jobban...
- Akkor is! Tisztelj meg azzal...
Nagy volt a szája (meséltem az előző estén, milyen jól mutatott benne), mert nem rég rúgta ki az öreget. Ja így könnyű. Neki nem kell fal, csak nekem. De végül igazat adtam neki és nem engedtem hogy a Rami-cset mérgezze az óráinkat.

Visszatérve, Rami totál dinka lett, meggyanúsítgatott, hogy én idegen nőkkel "írogatok". Írogatok? Én? Dehogy írogatok. Egész mást csinálok velük. Ez tiszta hülye!
Le is basztam, mint a pengős malacot. Nem is szólok hozzá. Holnapig. Aztán ha hiányzik Klári (félek nagyon-nagyon fog), akkor felhívom, hogy beleélvezhetek-e, míg Klárira gondolok.

Ma megint romantikus alkat vagyok. Van ilyen.

Amúgy is olyan kedvesen köszönt rám a szomszédasszony. Velem egykorú. Igaz a frizuráját meg kéne változtatni, meg a nejlon otthonkánál nőiesebb dolgot is felvehetne, de ha nem kell a gyerekével kontaktálnom, kicsit össze jöhetnénk párszor, szexuális úton terjedő örömszerzés (majdnem azt írtam "közös örömszerzés", hagyjál már!) céljából.

Aztán meglátjuk. Még bármi is lehet.

1669237933_boombo-biz-p-the-naked-gardener-krasivaya-erotika-56.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr918402903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása