Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

És

2024. augusztus 12. - Sandakutya

Klári üzenget, én válaszolgatok, vagy szivecske. Ahogy ő is. Kivéve, hogyha én írok, ő nem csinál ilyeneket.
Még mindig nem simultak ki a dolgok. Lehet, ez már így marad.

Rám írt Boglárka. A váróban mellettünk ült, és jól elbeszélgettek a nénivel, meg Klárival, míg én hallgattam nagyokat.
Gyanús volt, hogy bejelölt fb-n. Nem is tudom, miért jelöltem vissza. A nevére se emlékeztem.
Aztán ma írt rám.
- Hellóka, mi zu? Jól vagy?
Még a hátam is borsódzni kezdett. Nabazmeg! Ez honna veszi, hogy szívesen megtöcskölném? Rá se néztem. Enyhén túlsúlyos, ami nem baj, de mellé nem is ad magára és vagy 10 évvel idősebb, mint én. Hát nem MILF. És nem tűnt fel neki, hogy Klári ott van velem? Mit gondolt, hogy a bátyja vagyok? Ilyen ügyesen rejtegettük az érintéseket?

Megírtam Klárinak, hogy tudja, más is van a csőben.
- Ajj! Szerelem a levegőben! Jön, ott lesz, "gondoskodik" és beleereszkedsz - gúnyolódik.
- Fenét! Hogy kell udvariasan elutasítani? Ha vissza se köszönök?
Már kétszer tettem nem olvasottá, hogy ne legyen feltünő, de egy nap után már...
- "Végre jól köszi, hogy egész éjjel dugtam az új barátnőm, ürül a puttony, egész keveset kell már innom, hogy elviseljem az adósságok feszültségét" - hangzik a jó tanács.
Jópofa, vicces ez a nő. Bár így visszaolvasva, ő sosem használt ilyen szavakat. Mi van vele? Tényleg, kicsit mintha más lenne.
És miért nem akar rábeszélni? Nem az a jó "nekünk", ha valakit szépen töcskölgetek, de azért megmaradunk egymásnak? Két hete még ezt mondta. Most már semmit se értek.

Aztán még pár üzenet váltás, minden érdekes, vagy vicces soromra, valami sértőt, negatívat reagál Klári. Már nem is válaszolok.
Jobb volt, míg egyáltalán nem írt.

Inkább takarítani kezdek és rendet rakni. Hátha fejben is kitisztulnak a dolgok.  
Szeretem, ha alvós vendég jön, csak előtte és/vagy utána ez az ágynemű huzogatás procedúra, az nem kellemes.

Klári is vót, a néni is, a héten anyám is itt aludt egy napot, úgyhogy még egy kör.
De hát, a higiénia, mindenek felett. Meg utána jó látni a szépen, frissen vetett ágyruha szinte vasalt ábrázatát, olyan hívogató: "Gyere! Bújj be! De ne egyedül, tefasz! Hozz egy libát, akit tömhetsz kedvedre!". 

De hol lehet a "megbasztamaKlárit" dupla takaróm?

abc_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr9018462797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása