Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

És beszéltünk

2024. július 22. - Sandakutya

Szóval a doki lemondta Marika néni időpontját. Eltörött a lába, vagy megellett a tehene, nem tudom.
- Detudodmilyenamagyaregészségügy! - mentegetőzött Klári a telefonban.
De lehet hogy a következő nap, vagy majd talán a jövő héten, lehet, hogy mégis fogadják. De az sem biztos. Meg "tudodmilyenazegészségügy".
Bólogatok szépen, majd leesik.
- Várj! - mondom neki.
- Most ez azt jelenti, hogy nem jössz hozzám? - kérdezem feldúltan.
- Hogy mennék? Ha egy nappal később sincs időpont, akkor nem tehetem meg, hogy mindegyik hétvégén megyek!

Mert akkor mi lesz bazmeg?
A gyomrom már összehúzódott. Nem hiszem el! Ugyanott tartunk mint két éve. Mondom is neki.
- Hát igen, bocsi. Mondtam, hogy nem kellett volna Ramit kidobni.
Már nem is válaszolok rá.
Mondom, áttettem a családi rendezvényt miattuk, meg szabit vettem ki!
- Nem tudod visszamondani? - kérdezi.
- Nem. Mindenkivel lezsíroztam, még helyettest is kerítettem, nem csinálnék belőlük és magamból bohócot. Mindent úgy terveztem, hogy a végső takarítást aznap végzem.
- Sajnálom - fűzi hozzá csendben, elgondolkozva.
- Én jobban, elhiheted!
- Jahj Tomika! Még gondolkozom mi legyen. De most némi neheztelést érzek a hangodban.
- Tényleg? Ne beszélj! Vajon miért?

Rosszul érezte magát, próbált magyarázkodni, én hallgattam, majd elköszöntünk. Ő mondott puszit én sziát.

Ez ennyi. Sosem voltam neki fontos, mindig a sor végén álltam, de az utóbbi időben elhitette velem, hogy ő is félre tud tenni mindent egy randiért. Hát már nem. Elfáradtam.
Persze még bízok, hogy majd talál valami módot, vagy szerencsénk lesz és mégis jönnek, de az már nem lesz az igazi. Ez már megmérgezte a... mit is? Szerelmünk almafájának legszebb gyümölcsét? Fenét!
Megmérettetett a nő és könnyűnek találtatott. El kell engedni a picsába.

Két órája dühöngök. Gondoltam ha leírom, elmúlik. Hát nem jött össze.

Csak forr bennem és nem tudom elengedni. Hogy az basz át, akiben a legjobban megbízok, akit annyira...
Megyek edzeni. Azt is minek? Aztán jövök haza és felzabálom a hűtőt. Jó lesz!

...

Kicsit tudtam felejteni. Már nem sajnálom annyira magam. Amúgy is kicsit mindig tudtam - vagyis féltem tőle - ez van, nem működik. A szex jó, meg a minden is, de nem tudunk egymás életében részt venni. Még ha lenne rá lehetőségünk akkor se. Ő legalábbis biztosan nem.

Rájöttem mi a legjobb whiskey-jég-szóda arány. Azt kortyolom. Fehérje turmix? Hülye vagy?
Így már minden rendben.
Nem is értem miért hisztiztem annyira. Ja de.

Mert annyira bírom ezt a Nőt!

girl-ruda-depression-sadness-preview.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr4918449785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása