Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Q & A

2024. június 02. - Sandakutya

 

naked-6340868_1280.jpg

Kérdés: hány nap után nem válaszolt Messengeren a nő? 
Válasz: 4.
Annyit se, hogy vettem, oké, vagy nyald meg a bal herém, semmit. Pedig elvileg a hétvégén megint rámászok.

Nagyon várom. Rami tegnap még nálam volt ("tökéletes" két napot töltöttünk el együtt), de már Klárin agyaltam. A gyönyörű testén, a mosolyán, és lefekvéskor párszor ki is mondtam a nevét magamban. Nagyon kellett vigyáznom, hiszen balra tőlem Rami, az ő nevét is ismételgettem párszor, hogy ha kell, tudjam mit kell mondani.

Olyan szép ez a nő! Úgy imádom! Rami a fenét!
Mindig csak a tökéletes bőrét és alkatát látom magam előtt. Nézek neki valami szép bugyit, hátha felveszi egyszer a kedvemért, még ha nem is a stílusa.

...

Breaking. Most kaptuk a hírt...

Tündérke nem ér rá. Fontosabb családi esemény miatt.

Franc. Pedig úgy készültem. Olyan jó ez a csaj. 
Akkor pénz marad, bűntudat megy. A jó oldalát nézem. Kicsit többet tolom Ramit. És majd Klárira gondolok. Pont, mint legutóbb.
Úgyis több napja azon agyaltam, vajon mikor és hogyan fogok lebukni. Na nem mintha érdekelne, csak a  technikai részletek. De akkor ezt most elnapoljuk. Szerencsére.

Kikap. Megyek sírni.
Vagy újra sori függő leszek egy hétig. Ilyenkor az megy.

...

Újratervezés.
Épp kezdtem nagyon sajnálni magam, hogy ez nem jön össze és a legalja oldalakat nézegettem, amikor hív.
- Figyelj, a jövő hét vége milyen neked?

Nekem nagyon jó! Kis változtatás, kis hazudozás, sima. Imádom ezt a nőt!
Most épp madarat lehet fogatni velem. Újra.
Egy délelőtt alatt a biztos igen után, a tuti nemen keresztül, a de mégis űber tuti biztos hogy kicsit később mégis jött el! :)

Kicsit zavar a hangulatingadozásom hektikussága, de legalább lehet mire fogni, nem kell totózni, hogy most az időjárás, vagy az éhség, sok kávé, munkahelyi gondok... Egyik sem.

Jó érezni, hogy kellek Neki.
Aranyosan pihegve rohant a busz után, közben vázolta a szitut. És kábé ugyanúgy érez, mint én. Imádom! 
De talán már mondottam vala.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr2218409719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása