Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Egyedül

2024. július 24. - Sandakutya

Egy napja léptek ki az ajtómon.
Eddig bírtam. Írtam neki.

1. Azt akarom, hogy máskor is ilyen jó legyen!
2. Jó volt veletek, a nénivel is. :)
3. Mindig szeretni foglak. Asszem
4. Ez nem búcsú, nyugi
5. Melletted lettem igazán férfi, szerető és "férj"
6. Várom még mit tartogat veled és mással (sajnos, ha így akarod) a sors.
Imádás! :*

Válaszolt.

1.ok
2. Szerintem is tök jó volt, minden perc
3. Ajánlom is, mert én is, de utálom a plátói szerelmet
4. Ezt még jobban ajánlom, ld. 3. pont.
5. En pont így neked köszönhetem, nő, veszett ribanc szerető lehetek és imádok "családot" alkotni veled.
6. a mássalt azért inkább ne várd. Csak alibizünk, míg nem lehetünk 100% 1 pár
Kölcsönös imádás!

perfect.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3018452769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2024.07.24. 22:46:21

Komolyan mondom ebből filmet lehetne csinálni. Egy több évadon átívelő sorozatot. Minden évad végén várnák a nézők a végkifejletet ami sosem jön el. Ezért berendelnek még egy évadot. :D Félig meddig ilyen romkom szerű lenne, semmikép sem csöpögős, lehetne jókat röhögni. :D
süti beállítások módosítása