Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Haver

2022. december 06. - Sandakutya

Peti (ez egy másik) szenved.
Nyűglődnek a házasságában. Van egy pici gyerekük és szívatják egymást az asszonnyal rendesen. Olyan szavakat megengednek egymás közt, hogy csak nézek, mikor elmeséli. 
- Az egész családod egy sötét tuskó!
Ilyeneket mond Peti az asszonynak. Kapcsolatépítő jelleggel, gondolom.

Régóta haver, néha beszélgetünk, de mikor panaszkodik, csak pillázok. Kinek kell ez? Minek vette el, ha nem bírják egymást? Ha az asszony ijesztegeti, hogy elválnak, és 35 évesen nem fog magának nőt találni, rám hivatkozik. Hogy Tomi is milyen jól elvan, csajozik, kefél mint a nyulak. Hát izé. Azért nem egészen így van. Annyit vagyok egyedül, hogy egy-egy hétvégén konkrétan érzem, hogy szájzáram lesz, mert nincs akivel beszélgessek, és a harmadik nap a mosógéppel kezdek el viccelődni. Ez nem egészséges.

Azt sem tudom, mit csináljak. Ha mesélem a sztorikat neki, vagy ha nem (mármint nem a mosógépnek). Most a bűnbe csábítsam, vagy rettentsem el, milyen rossz egyedül. Persze beesik egy-egy kóbor numera, de azért az nem ugyanaz, hogy minden nap úgy ébredhetsz, ott van melletted valaki. Peti így is néha félrekúr. Most hogy teszek jót? Ha buzdítom, vagy ha kussban maradok, esetleg nyavajgunk és "régen minden jobb volt" játékot játszunk. Akkor szépen maradhat a szar házasságában, de legalább a gyereknek lesz apja. Fene se tudja.

Azért jelenleg annyira nem vagyok irigyelhető állapotban.
Mert hogy K. (nem úgy K, mit képzelsz!?) a palijánál üdül egy hétig. 
A hegyekben Ausztriában. Pedig qrvára szerelmes belém. És egy kicsit én is belé, ez talán már kiderült.
És sosem beszélünk, míg vele van, nem írok rá, nem akarom lebuktatni, pedig mindenki jobban járna úgy. De jó fej vagyok. És madár.
És egy kicsit most még is arra várok, hogy titokban felhívjon, sms-t írjon, vagy bárhogy üzenjen, amikor külön vannak. Boltban, budin, fürdik a pasi, valami.
Gáz vagyok. Vagy az az sz betűs. S(z)iralmas?

Azt álmodtam, egy téren voltak. A pali videózta őt, hallottam az idióta hangját, és néztem a filmet. Talán a nő küldte el nekem mailben? De ő, valahogy nem volt a képen sehol. Béna ez a pali, mondtam. Még kamerázni se tud.
Még álmomban se.

Itt a Miki. De jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3617845585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása