Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Még

2024. június 24. - Sandakutya

szárad Rami bugyija a szárítómon, de már Klári miatt lógok megint a bookingon.
Hímzett felirat: anomaR (nem keresek tükör betűtípust).
Persze kifordítva hagytam, hogy tudja, kicsit haragszom rá. Érdekes így olvasni. Szinte palindrom, csak épp egyáltalán nem ugyanaz oda, mint vissza.

- Szia Tomika! Buta vagy, hiányoztál sokat, sok időm volt ma, de már nincs, de sok mindent mondok el valamikor!
Ezt olvasom Kláritól, vigyorogva. Tök imádom ezt a nőt!

Most épp nem szeretné, hogy egy több személyes panzióban be tudják azonosítani a hangunkat. Mármint az övét.
- Inkább akkor egy panel lakás a sokadik emeleten - suttogja nekem, miután felhívtam, mert munkában van.
Én lélegzet visszafojtva hallgatom, naná, hogy megint beindult a fantáziám.
- Az sokkal személytelenebb. Ha eltűnünk a folyosón, senki sem tudja melyik emeleten, melyik lakásban lakunk - folytatja.

Mert gondolom amúgy biztos így köszönnek ránk az utcán:
- Hallod, ti kúrtok ilyen hangosan? A 3/c-ből? Ez igen! Jól tolod haver, pacsit!
Nyilván nem, de megértem a törekvését a diszkrécióra. Pedig neki nem nagyon van félnivalója. 100+ km-re lakik, és nem várják otthon, mint "engem". De hát, ő a hölgy, akinek vigyáznia kell a jó hírére, és amúgy is, neki mindenkihez van egy kedves szava, mármint azokhoz, akik megérdemlik, ha idősek, vagy elesettek ("Rosszul van?", "Klári hagyd már! Nem látod hogy részeg, azért botlott meg!?"). És ez tök rendben van. Így, hogy kicsit titok a többi lakó előtt, még izgalmasabb is. 
Nincs a homlokunkra írva "mi hangoskodtunk nagyon", amikor a csúnyán néző szomszéd 3 emelettel feljebbről ránk szól reggel: "Az ablakot be lehet ám zárni éjszakára!".
Irigy barom.

A másik csávó meg ül be a Fordjába éppen, és csak vigyorog, mert az előbbi hozzászólást meghallotta. Vagyis azt is.
Akkor kell madarakat nézni, meg kissé meglepődni, hogy "Ez meg kinek szólt?".
Túl gondoltam. Nem, dehogy sosem történt ilyen. Talán.

Amúgy meg nem zavar, ha összesúgnak mögöttünk: "Ott megy a hatlövetű (valójában csak három), meg az aranytorkú nője (ezt meg többféleképpen is lehet érteni)" és gúnyolódva ismétlik az előző éjjel hallottakat, de ebből mi csak épp némi sutyorgást hallunk, meg a kacagásukat, mert ugye diszkréció is van, meg kultúra, meg mi az a harmadik? Intelligencia hát!
Amúgy nem ismétli senki. Csak én fejben. Pláne, mikor Ramit kell magamévá tenni, és már nagyon akarom, hogy vége legyen.

Szóval azt hiszem mégis csak a lépcsős, galériás lesz kiválasztva. Ez a lépcső dolog mindig beindít. A múltkor is kihagytuk. Nem is értem. Simán az ágyban csináltuk. Mint az állatok.

simonn-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1818429783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása